Without You (2012)

Alternatieve titels: What to Do When Someone Dies | Wat te Doen Als Iemand Sterft

Verenigd Koninkrijk
180 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Tim Fywell
met Anna Friel, Marc Warren en Barnaby Kay

Onderwijzeres Ellie Manning is kapot wanneer ze hoort dat haar man tijdens een gruwelijk auto-ongeluk is overleden. Bij het ongeluk zat er een onbekende vrouw in de passagiersstoel. Getroffen door verdriet, weigert ze te geloven dat haar man een affaire heeft. Ellie gaat op zoek naar de waarheid. Wie is deze mysterieuze vrouw en waarom zat ze in de auto van haar man?

Anna Friel is weer op dreef dit maal als onderwijzeres Ellie Manning in deze best aardige Britse drama/misdaad mini-serie.