The Chateau Meroux (2011)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Bob Fugger
met Marla Sokoloff, Barry Watson en Amanda Righetti

Wendy (Marla Sokoloff) is een slimme, alleenstaande stadsvrouw die nooit een goede baan of een goede relatie heeft gehad. Wanneer haar vader sterft, erft ze zijn prachtige maar noodlijdende wijnmakerij in de Napa Valley. Met de hulp van haar beste vriendin Jennifer (Amanda Righetti) besluit ze de wijnmakerij te gaan runnen. Eenmaal in Napa Valley ontmoeten ze de lokale wijnmaker Chris (Barry Watson) en krijgen ze te maken met zijn vader Nathan (Christopher Lloyd), een sluwe concurrent die erop uit is Wendy's wijnmakerij tot een faillissement te drijven.

avatar van m1701
Mwah.... verhaal op zich best aardig, maar het acteerwerk was belabberd.
Leuk voor een keertje.... meer ook niet