The Culling (2015)

Thriller

geregisseerd door Rustam Branaman
met Jeremy Sumpter, Brett Davern en Elizabeth Di Prinzio

Een groepje van vijf vrienden is per auto onderweg naar een concert. Op een parkeerplaats treffen ze een meisje van zeven jaar oud aan. Ze besluiten op zoek te gaan naar de ouders van het meisje. Het huis waar het meisje woont blijkt een enorm eind van de weg af te liggen. Wanneer ze er arriveren, is het te laat om nog terug te gaan. De vrienden hebben geen keus en zullen er moeten overnachten. Ze weten niet dat hen een verschrikkelijke nacht te wachten staat...

avatar van Spartaan1986
Klinkt mysterieus. Ben benieuwd naar deze

avatar van tattoobob
Ik vrees het ergste maar ik laat mij graag verrassen

avatar van 606
Laat maar komen hoor

avatar van mcdaktari
Het is weer het bekende verhaal, maar ik kan het niet laten om er toch naar te kijken, wie weet is het wat.

avatar van tattoobob
Lekker overslaan jongens...
Saaie niet verrassende film....die ook maar nergens boeiend of spannend word,als er dan ook iets gebeurt is het in het laatste half uur maar ik weet niet of je het tot die tijd uit kan zitten.
Acteerwerk had slechter gekund voor een slechte films als deze....niet dat het goed is maar we hebben slechter gezien in een film als deze.

Maar verder dan een halve kom ik niet.

avatar van Spartaan1986
Matige film die op zich nog wel aardig begint en de spanning redelijk op bouwt maar qua gore en effecten is het echt bedroevend. Acteerwerk is ook niet overtuigend maar dat is ook geen pré bij dit soort films.

avatar van joolstein
Pruts werk! Het meisje van de poster is fantastische en eng om te zien. Helaas zie je het in de film niet (een keer komt het snel door het beeld) Totaal dus niet eng. En de kills zijn ver onder de maat!!! Auto tegen de boom, mes over de keel Dit is echt een hele slechte!!