• 8.355.849 stemmen

Genre: Drama

Oorsprong: Verenigde Staten / Canada

Geregisseerd door: Brian M. Cassidy en Melanie Shatzky

Met onder meer: Melissa Leo, Keith Leonard en Victoria Charkut

IMDb beoordeling: 5,8 (265)

Plot Francine

Francine (Melissa Leo) vecht voor haar eigen plekje in een stadje, nadat zij de gevangenis verliet. Ze neemt meerdere baantjes aan, waarbij ze werkt met dieren. Mensen die haar benaderen, wijst ze resoluut af. Ze zoekt daarentegen intimiteit op de meest onwaarschijnlijke plaats.

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

avatar van morpheus2000

morpheus2000

Aan de ene kant een wat ongemakkelijke film vanwege het hoofdpersonage. Een vrouw die contacten met medemensen zoveel mogelijk uit de weg gaat, maar juist haar geluk zoekt in de omgang met dieren. Een film dus met niet al teveel woorden.

Wel prima geacteerd door Melissa Leo.

Theunissen

Tja wat moet je eigenlijk over deze film zeggen

Het is inderdaad een drama maar ik vond het qua film weinig hebben en het had meer iets weg van een soort documentaire. De zwijgzame Francine (wel goed gespeeld door Melissa Leo) mag dan wel zeer begaan zijn met dieren, maar ze had ze eigenlijk ook niet meer allemaal op een rijtje. Al met al best een aparte film/documentaire die eigenlijk nergens goed is maar ook weer nergens slecht is.

avatar van Decec

Decec

Een redelijk dramafilm....

Prima verhaal...

Redelijk acteerwerk...

Redelijk kwaliteit breedbeeld

(geen HD aanwezig)...

Prima achtergrond geluid/muziek

(geen Dolby Digital aanwezig)...

avatar van brasikurtz

brasikurtz

Theunissen schreef:

Tja wat moet je eigenlijk over deze film zeggen

Mooie recensie!

avatar van Serpicos

Serpicos

Daaruit kun je ook afleiden dat dit een saaie film is zonder hoogtepunten waarin er naar niks wordt toegewerkt.

Geen enkel medeleven met het hoofdpersonage (laat staan met één van de anderen), erg slecht acteerwerk van Melissa Leo en een plot waar je weinig, zo niet niks mee kan aanvangen.

Snel vergeten