Now, Forager (2012)

Alternatieve titels: Love & Fungi | Now, Forager: A Film about Love & Fungi

Verenigde Staten / Polen

geregisseerd door Jason Cortlund en Julia Halperin
met Jason Cortlund, Tiffany Esteb en Gabrielle Maisels

Een stel leeft van het plukken van wilde paddenstoelen. Voor dag en dauw staan ze op, trekken de bossen in en verkopen hun vondsten aan restaurants in New York. Hij is de monomane expert, zij heeft een meer praktische inslag. Het is een hard en onzeker bestaan en daarom besluit zij om een baan aan te nemen als kok bij een trendy restaurant. Terwijl haar culinaire ster rijst, gaat hun relatie bergafwaarts.

Vanaf 1 oktober in de bioscoop (Imagine Film)

Trailer (YouTube)

Haha, mooie titel.

avatar van Movie-Addicted
Intens saai indie filmpje

Nergens pakkend en/of boeiend genoeg. Als je de synopsis leest, heb je bewijze van spreke al de film gezien. Acteerwerk is verder wel uitstekend en komt vrij naturel over.

*2.5

avatar van Decec
Een goede dramafilm...
Een waargebeurd verhaal...
Te snel camerabeweging...
Prima acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima geluid
(geen Dolby Digital aanwezig)...