Beyond the Bridge (2015)

Duitsland / Zwitserland
Mystery / Thriller

geregisseerd door Daniel P. Schenk
met Maya Schenk, Thomas Koch en Eleanor Buechler

Marla Singer keert terug naar het leegstaande huis waar ze vroeger gewoond heeft en is van het plan het huis te verkopen. Haar ouders zijn overleden na een auto-ongeluk. Daarnaast wil Marla graag afscheid nemen van haar verleden. Wanneer zij zich naar een feestje begeeft ontmoet ze er enkele oude vrienden. Marla gebruikt er een mysterieuze drug en komt terecht in een bizarre nachtmerrie.

Daar heb je Marla Singer weer...