ad

Actie / Sciencefiction | 91 minuten

Genre: Actie / Sciencefiction

Geregisseerd door: Colin Theys

Met onder meer: Jeremy London, Roddy Piper en Cuyle Carvin

IMDb beoordeling: 4,4 (450)

Releasedatum: 5 augustus 2011

Over Alien Opponent

"Unidentified Fighting Object"

Een buitenaards wezen stort met zijn ruimteschip neer op een vuilnisbelt. De eigenares looft een beloning uit aan de persoon die het wezen ombrengt. Verscheidene geschifte figuren uit de omgeving willen de beloning maar al te graag in ontvangst nemen. Ze begeven zich naar de vuilnisbelt. Een bloederig gevecht begint.

image

avatar van barcam

barcam

Zeer aangename B-film met geschifte personages die jagen op een neergestorte Alien. Verrassend geslaagde special effecten voor een low budget film. Het ruimtepak van de Alien is ook goed gevonden. Aanrader voor de cult liefhebber.

avatar van suder

suder

Ik heb deze film gezien bij een kennis en vond hem heel leuk , nu wil ik deze kopen maar hij is nergens te koop ? Niet bij bol.com of free record shop , dvdoutlet . jammer .

avatar van fritsy

fritsy

Genre is eigenlijk Comedie.

avatar van dope

dope

Heerlijke blood spilling actie-comedy! Erg matig geacteerd (wellicht zeer bewust) maar ik heb er behoorlijk mee gelachen, vooral met Roddy Piper. Tis erg low budget-achtig, maar de actie en humor zijn prima.