• 8.487.322 stemmen

A Haunting in Salem (2011)

Horror | 90 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Shane Van Dyke

Met onder meer: Courtney Abbiati en Jenna Stone

Plot A Haunting in Salem

Salem, Massachusetts is één van de meest beroemde stadjes in de Verenigende Staten van Amerika, hetgeen vooral te wijten is aan zijn paranormale bijklank. Wanneer de nieuwe sheriff in deze stad ontdekt dat hij het slachtoffer is van een eeuwenoude vloek, ziet hij zich genoodzaakt zichzelf en zijn familie te beschermen tegen de wraakzuchtige geesten die nu zijn thuis kwellen.

image

Mike Goodwin

Mayor Avery Collins

Sheriff Underhill

Mrs. Underhill

Underhill's son

avatar van dave

dave

Spiksplinternieuwe film van The Asylum. Na Sex Pot, Haunting of Winchester House en misschien nog anderen alweer een fabelachtig avontuur in 3D! Komt dat zien!

avatar van Heinzi

Heinzi

Erg saaie film. Sommige momenten zijn wel spannend maar ook weer erg voorspelbaar. Ik heb bij deze niets nieuws gezien.

avatar van steffiestones

steffiestones

Gisteren bekeken en moet zeggen dat het al bij al meeviel. Niet op zn best geacteerd maar het kijkt goed weg en er zaten er paar goede schrikmomenten in.

avatar van Elineloves

Elineloves

Best wel fijne intro. Onheilspellend, creepy muziek, goede kills.. en zelfs het acteerwerk was beter dan verwacht. Zou het dan toch een 'Eline filmpje' zijn, of de zoveelste rip-off wat betreft dit onderwerp?

Dan krijgen we de 'kennismaking' met het nieuwe gezin. Eerste wat me opviel was die pa, daar klopte iets niet aan. Had direct mijn vermoedens over hem klaar. As usual. Ook dochterlief leek wel een anorexiapatientje. Helaas weinig uitdieping over de personages, je leert ze niet echt kennen en daarom is het lastig met ze mee te leven.

Enkele creepy scènes, zoals die vrouw die haar hoofd stopt in een giga ketel vol kokend water. Brrr. Door dit soort scènes blijft de spanning aanhouden en hoewel het niets nieuws onder de zon heeft kijkt de film lekker weg. Het einde zelf is een beetje jammer, maar ach, niets waar ik de film op af kan rekenen.

stinissen (crew films & series)

Een draak van een productie , alles is matig tot slecht in deze C-Film ook heeft de film totaal geen spanning of suspence en zeer belabberd acteerwerk.

avatar van Renee91

Renee91

Ga m nu kijken, ben benieuwd!

avatar van vampyrmaiden

vampyrmaiden

verhaal komt maar langzaam op gang, maar het eind was spannend, hoewel voorspelbaar. Goede schrikeffecten hier en daar, maar niet teveel, na de helft van de film komt de sfeer er goed in.

Alleen de hoofdrolspeler die sheriff is, wat een raar klein mannetje! Hij zag er niet uit met zn oude hoofd en zn broek tot onder zn oksels zeg maar. De casting had wat dat betreft beter gekund. De rest van de acteurs waren OK.

Al met al een matige film, maar wel een die me toch een spannend uurtje heeft geleverd.

avatar van m1chel

m1chel

• 1948 berichten

Geef mijn portie maar aan fikkie, want na Titanic II en Six Guns van deze regiseur, kan dit toch echt niet veel wezen vermoed ik. Ik sla hem lekker over denk ik.

avatar van 606

m1chel schreef:

Gun het een kans ik heb de beide niet gezien maar, deze was zeker niet slecht.

avatar van Mohawk

Mohawk

stinissen schreef:

Meer valt er over dit gedrocht ook niet te zeggen.

Ontzettend jammer dat wannabe acteurs steeds weer de mogelijkheid krijgen aan te tonen dat elk ander vak stukken beter voor ze zal zijn.

avatar van Angelo2

Angelo2

Teleurstellend filmpje. Alles behalve spannend horror die zich voornamelijk op dezelfde plaatsen afspeeld. Daarnaast zijn de dialogen tenenkrommend slecht en is het acteerwerk niet veel beter. De sherrif was ook niet echt bepaald een plezierig type om naar te kijken. Dikke onvoldoende.

avatar van angel1926

angel1926

Erg teleurstellend.

die sherrif acteerde echt slecht vind ik

en vind het echt een kwal. 2turven hoog en deed alsof hij Rambo was

er zat wel wat spanning in maar niet echt kippevel momenten

avatar van miltu

miltu

Geen hoogvlieger, 'k had meer verwacht van deze film. Slecht acteerwerk van die vader, soms voorspelbaar verhaal..

avatar van Left4Dead

Left4Dead

De eerste minuten verklappen de "kwaliteit" van deze film al meteen, belabberd dus. Horror is een kwalificatie die deze prent niet mag dragen, het is dan ook een regelrechte minachting voor het gerne. Het acteren is wel de grootste frustratie, vooral pappa de nieuwe sherrif is tenenkrommend in zijn "performance", hij heeft daarentegen wel een hele mooie vrouw. De man doet vreemd genoeg aan lopende band productie als ik IMDB mag geloven.

Hopend op een stuk spanning ben ik volkomen misleid, er valt niets te griezelen in de film. Het verhaal achter het huis met tuin is slecht uitgewerkt. Gelukkig hebben de geesten van tegenwoordig ook internet, er wordt al snel na aankomst contact gezocht met dochterlief via social media door een hippe geest. Je zou hem kunnen aanklagen voor grooming. Verontrustend allemaal, de familie is doelwit van slaapverwekkende terror .

Langzaam krijgen we het karige idee achter het verhaal te horen en het is wachten op klappers die je bij het gerne gewoon verwacht en er in moeten zitten. Tja schrikmomenten, de rubberen pop zou dat zeker moeten doen maar die is meer lachwekkend dan eng te noemen. Het lukt de regisseur niet om het spannend te maken en dat komt vooral door het slechte acteren waardoor geen enkel personage ook maar een beetje geloofwaardig neergezet wordt.

Nee dit is het totaal niet, het is als vloeken in de kerk.

Deze film is gemaakt om te vergeten.

avatar van henkula

henkula

vampyrmaiden schreef:

helemaal mee eens, zelfs voor Asylum.

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Heel even leek deze horrorfilm van The Asylum mee te vallen, maar richting het einde gaat het volledig mis.

Er is hooguit 1 schrikeffect aanwezig, de acteerprestaties zijn slecht en het script is eveneens matig uitgewerkt. Een afrader.

1,5 *

avatar van Noodless

Noodless

B-filmpje waar het verhaal gewoon zichzelf herhaalt. Voorspelbaar, totaal sfeerloos, geen spanning en zeer zwak acteerwerk van Bill Oberst, Jr. die de nieuwe sheriff in het stadje speelt. Hoe ongeloofwaardig is ook de rol van Courtney Abbiati die de vrouw van de sheriff speelt. Ze past totaal niet bij die sheriff gezien haar mooie looks en de rare, gedrongen houdingen van de sheriff. Een ongeloofwaardig koppel ! 3/10

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Bot en lelijk, maar gek genoeg boeide me dit wél de hele speelduur en dat is nog wel eens anders bij een film van The Asylum.

Dat de decors niet te harden zo sfeerloos zijn en de film geen spannende momenten kent, werd wat mij betreft wel goedgemaakt door een aardige Bill Oberst jr - B-acteur die het toch ook al heel aardig deed in Abraham Lincoln vs Zombies - en de muziek van Chris Ridenhour, die een keer wat anders dan anders mag doen en een paar aardige Gotische tonen neerzet.

Een verrassende 3,0*.