Disarmed (2010)

Alternatieve titel: Special Ops

Actie

geregisseerd door Tom Shell
met A.J. Draven, Steven Bauer en Finola Hughes

Lilian Carlyle, hoofd van een machtig militair-industrieel complex, ontdekt dat een Amerikaanse wetenschapper in Hong Kong met nano-nucleare technologie voor miljarden aan defensie contracten in handen heeft. Als de wetenschapper weigert met haar bedrijf in zee te gaan, zet Carlyle een geheim plan in werking door een rebelse terroristische groep in de Filipijnen hem te laten ontvoeren. Het Speciale Eenheden team van kapitein Kyle Fierson wordt ingeschakeld om de wetenschapper te redden en het prototype van de microchip veilig te stellen voordat de terroristen het kunnen inzetten als een kleine atoombom.

avatar van Gameover
Als ik de poster al zie dan geef ik niet meer dan een 0.5.

Helemaal mee eens, alleen al aan de cover is duidelijk te zien dat het met geluk om een b film gaat als het niet erger is. Ik heb hem wel gezien (ja, had erg veel tijd over) en ik ga geen meoite doen om er een hele verklaring voor te geven, ik geef er enkel een 1 voor de moeite voor.

stemmen op de poster :s

avatar van sylphil
Kan ik niet minder geven dan 0,5 ???
Advies; NIET KIJKEN...

avatar van borasi
Zo te lezen hebben jullie allemaal geen verstand van films.... Hij heeft nl. de prijs gewonnen van beste actiefilm op een festival zie ik op de poster.

Dus bij voorbaat al 4*.....

Dus....

Als ik de poster al zie dan geef ik niet meer dan een 0.5.

Misschien iets voor jullie!! POSTERMETER.nl.Dit gaat nergens over.Het is wel de bedoelling dat je de film zelf beoordeeld.

avatar van Kru3ger
sylphil schreef:
Kan ik niet minder geven dan 0,5 ???
Advies; NIET KIJKEN...

helemaal mee eens.
is gewoon neppe film, en word niet logische nagedacht.
heb hem halverwege weggegooid
hij lijkt het zelfde op A team ( series )

Als ik de poster al zie dan geef ik niet meer dan een 0.5.

Als mensen jou hooft zien geven ze misschien ook maar een 1.

Dit is echte onzin om een film op de poster te beoordelen, de film is niet de beste, maar voor de films die er tegenwoordig gemaakt worden is dit zeker geen slechte film, sterker nog 1 van de betere.

Hier word veel onzin verkocht eerst de film zien en dan een oordeel vellen.

De enige reden dat ik hm uitgekeken heb was de tropische setting waarin het geheel plaatsvond... het verhaal zelf is redelijk voorspelbaar en de acteurs vrij slecht (zal wel iets met het script te maken hebben)... waardering 'B' (of zelfs 'C')-film vind ik redelijk terecht!

Advies: alleen kijken als je teveel tijd over hebt en wel wat zonnige beelden kunt gebruiken

avatar van komerad
Poster zit er inderdaad niet echt funtastisch uit.
Je moet maar eens naar Action On Film International Film Festival - aoffest.com gaan kijken, het festival dat deze film gewonnen heeft (Let goed op de 'supersterren' die ze in hun filmpje opvoeren). Dat is als Piet Pieters die de belangrijke kermiskoers van boerenhol gewonnen heeft. Waardeloos C film festival.

Pas op : Het kan een goeie film zijn maar aangezien de score en comments op imdb ook niet veel aan de verbeelding overlaten en ik elk uur slechts 1x kan besteden denk dat ik um voorlopig ga overslaan

jeroenvereijken schreef:

Als mensen jou hooft zien geven ze misschien ook maar een 1.

Hooft? De reacties hierboven geven mijn vermoeden dus wel gelijk.

borasi schreef:

Dus bij voorbaat al 4*.....

Dus....

ooooh hij heeft een prijs gewonnen

ja nee dan vind de hele wereld het inderdaad ook een goeie film

avatar van Grunner
De hoes/poster doet me denken aan een B-film uit de jaren '90

avatar van AsianFreak
0 sterren

avatar van @quikfit
Helaas....ik ben redelijk snel in slaap gevallen en later weer wakker geworden....en het gene dat ik gezien heb was:bedroevend.