Mommy Is Coming (2012)

Duitsland
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Cheryl Dunye
met Lil Harlow, Papi Coxx en Maggie Tapert

Dylan, een aantrekkelijke jonge Berlijnse, en Claudia, een Amerikaanse hotelmedewerkster, hebben een warme liefdesrelatie met elkaar. Dylan probeert om haar gevoelens wat te verbergen, maar Claudia daarentegen wil overal romantiek en liefde. De zaak verslechtert echter als Helen, Dylans moeder, aankondigt om voor het welzijn van haar dochter aan haar ingeslapen relatie met haar dominante man Hans te ontsnappen. Als Dylan gescheiden wordt van Claudia, dreigt de situatie uiteindelijk uit de hand te lopen...

Een vrolijke inkijk in de lesboscene van Berlijn. Dus met veel seks, leder en voorbindpenissen, in af en toe behoorlijk expliciete beelden. Moet je van houden. Het verhaaltje is nogal dun: stelletje krijgt ruzie en mammie kondigt haar komst aan. Dat betekent een hoop gedoe en misverstanden. Leuk? Mwah. Maar ook niet echt vervelend en met een prima soundtrack.