Space Milkshake (2012)

Canada
Sciencefiction

geregisseerd door Armen Evrensel
met Robin Dunne, Kristin Kreuk en Amanda Tapping

Jimmy, een simpele computertechnicus, is werkzaam op een ruimteschip en is toegewezen aan een orbitaal sanitair station, wat een duur woord is voor ruimtevuilniswagen. Wanneer Jimmy een mysterieus apparaat ontdekt, een tijdkubus, worden de zaken steeds vreemder. Als een tijdreis verkeerd gaat neemt Gary, een kwaadaardige wetenschapper, het lichaam over van een rubberen eend. Hij begint te muteren en brengt schade toe aan het gehele schip. Wanneer Gary controle krijgt over het schip wil hij het gebruiken om de geschiedenis te veranderen. Het lot van de bemanning en het hele universum ligt nu in handen van Jimmy.