The Duel (2011)

Alternatieve titel: Game Time

Actie

geregisseerd door Diego Hallivis
met Jason Hurt, Phil Haus en María DiDomenico

In een poging aan hun gewelddadige verleden te ontsnappen verhuizen Vance en zijn moeder naar een andere stad om een nieuwe start te maken. Om zijn familie te onderhouden en tegelijkertijd zijn studie af te maken bundelt Vance zijn krachten met Jules, die op zoek is naar een goede basketbalpartner. Met hun indrukwekkende talent winnen ze elk duel in de stad. Als het nieuws zich verspreidt worden ze uitgenodigd voor een uiterst gewelddadig kampioenschap.

avatar van Movie-Addicted
Flut film, als je van basketbal houdt en gangster hip-hop muziek en een redelijke B-film?

Kijken.