Daylight Fades (2010)

Drama / Fantasy

geregisseerd door Brad Ellis
met Matthew Stiller, Rachel Miles en Allen Gardner

De stoere Elizabeth en de verlegen Johnny ontmoeten elkaar in een bar en de vonk slaat over. Al snel zijn ze onafscheidelijk. Maar bijna net zo snel begint het Elizabeth te irriteren dat ze niet zonder Johnny kan. Waarschijnlijk komt dat gevoel voort uit haar moeilijke jeugd. Johnny wil dat Elizabeth onvoorwaardelijk van hem houdt, en dat ook hardop zegt. Als zij dat niet kan, leidt dat tot een flinke ruzie. Kort daarna raakt Johnny zwaargewond bij een auto-ongeluk. De artsen stellen vast dat hij niet lang meer te leven heeft. Elizabeth is er helemaal kapot van en wordt verteerd door wroeging. Maar dan verschijnt de geheimzinnige Seth ten tonele. Tussen hem en Elizabeth blijkt een onverklaarbare band te bestaan. Het is voor Seth reden genoeg om te besluiten Johnny te redden. Dat kan echter maar op één manier: Seth zal Johnny moeten veranderen in een vampier...