Dracula II: Ascension (2003)

Horror

geregisseerd door Patrick Lussier
met Jason Scott Lee, Jason London en Craig Sheffer

De sequel op 'Dracula 2000'. Enkele studenten in de medicijnen besluiten een 'dode' vampier mee te nemen die ze in het mortuarium van de stad gevonden hebben. Ze trachten een stof te maken uit zijn bloed dat alles geneest en met vele miljoenen in het vooruitzicht als het ze lukt.

Alleen het eind is leuk om te zien als de vampire zich zelf be.....

TVGids
Wel redelijke film alleen hij is zomaar opeens afgelopen. 2,5 ster

avatar van Purmerend
De badscene was wel Top, maar die afgehakte hoofden waren veel te nep. Ze lieten er eentje vallen je hoorde bijna niks.

Toch wel een redelijke spannende horror 2*.

whahahaha,wat een stompzinnig zwakke film.
niet spannend,zelfs niet leuk maar slaapverwekkend slecht geacteerd misbaksel van een film.
de eerste was al niet super maar die had nog een zekere pleasurewaarde.met dit heb ik me rotverveeld en de 'dracula' uit deze film ziet er uit als een gedrogeerde strandjeanet die niks dreiging uitstraalt.
0.5 sterren,voor een goeie vanmpierenfilm probeer bram stockers dracula

deze film haalde het niet als deel 1 zoals meestal met een vervolg

jaws 2
film is goed er is ook al lang een deel 3 van uit en dat is een slechte speler heb ik gezien voor deze geef ik 3.0

ik heb van de week de trilogie box van deze films gekocht en ik vond deze toch wel beter dan dracula 2002, en ik vond het 3e deel ook redelijk/goed

avatar van EspenSGX
Zijn er hier nog meer van???!!!

avatar van kirk douglas
Na Dracula 2002 dacht ik al het komt niet meer goed met Patrick Lussier.
Maar deze film was heel redelijk.
Alle hoofdpersonen uit deel 1 zijn op Dracula na gelukkig verdwenen.
En de film komt met nieuwe betere hoofdrolspelers over de brug.
Ook Roy Scheider is in een kleine rol te zien.
Het verhaal is goed te volgen en heeft een veel betere Dracula dan in de eerste film.

Ook op deze hoes stond weer ''Wes Craven Presents'' deze heeft echter niets met de film en zijn voorganger te maken maar had gewoon zijn naam verkocht uit geldnood.

avatar van Boeikens
Blijft matig.

Minder origineel dan zijn voorganger maar iets beter afgewerkt. Het blijft echter vrij sfeerloos en weinig boeiend.

avatar van 606
nog steeds een redelijke film en verhaal is eens wat anders en is niet erg.
Acteren was op zich ook niet slecht.

3 sterren