Alien Armageddon (2011)

Sciencefiction

geregisseerd door Neil Johnson
met Katharine McEwan, Marilyn Ghigliotti en Cynthia Martin

Jarenlang zijn wereldwijd UFO-waarnemingen geregistreerd. Wat ooit slechts waarnemingen waren zijn nu gewelddadige aanvallen van epische proporties geworden. Wanneer de mensheid wordt geconfronteerd met de totale vernietiging van elke grote stad op aarde, blijft alleen Los Angeles ongeschonden. Een groep cowboys krijgt de opdracht om de mensheid te redden van de ondergang in een laatste confrontatie.

avatar van dope
Deze is wel errug slecht. Alleen die aliens al... Algehele oproep om deze niet te kijken!

avatar van WaynesW
Gehoor aan gegeven.
Thanx.

Ik heb deze film niet gezien en ben het ook niet van plan door de oproep van hierboven,
het is echt jammer dat zulke leuke ideeen omgezet worden in een slechte film.
Persoonlijk spreekt dit onderwerp mij erg aan maar goeie films over dit onderwerp zijn op 2 handen te tellen

avatar van Vascago
Snel even pindakaas halen. Geniaal plot. Moet ik zien

avatar van Vascago
Na 5 minuten had ik al zo'n grimas op mijn gezicht van verbazing dat het pijn begon te doen. Film dus maar stopgezet. Dit was echt te slecht. Stemmen doen anderen maar

avatar van PEN15
Gelukkig zijn er altijd andere proefkonijnen die zich opofferen..bedankt voor de waarschuwingen!

avatar van jarno1975
Deze film wil uiteraard meeliften op het "succes" van Cowboys & Aliens (2011)

avatar van BlueJudaskiss
Volgens interviews met de regisseur is dat niet waar: ze hadden net de pech dat Cowboys & Aliens en Battle: Los Angeles en de versie van The Asylum uitkwamen.

zo slecht dat ie weer bijna leuk word

san76 schreef:
zo slecht dat ie weer bijna leuk word

hmmm.. leuk is denk ik niet het juiste woord.. poging gewaagd hem af te kijken (fastforward 2) maar waren snel aan het eind weinig tot niet boeiend.. bijna net zo kudt als starship troopers..

wat stom,, wat stom..... eerst aan de film beginnen en dan pas hier gaan lezen.... ik geloof dat ik het wel 6 minuten heb volgehouden wat ik erg knap van me vind. Ik ga doen wat ik normaal nooit zou doen,, ik ga deze film een halve ster geven zonder dat ik hem heb afgekeken. Ik weet namelijk zeker dat ik dit van mijn leven niet voor elkaar krijg om af te kijken

avatar van Marcel1971
Ik heb U.F.O gezien en die was echt bagger.. Een tweede teleurstelling kan niet meer dragen, bedankt voor de waarschuwing.

avatar van markel66
Thanks voor de tip, scheelt weer tijd en ergernis

avatar van indigoriico
gewoon een nare C film

avatar van Noodless
Ik heb vol gehouden !

Neen , serieus een c-film met op geen enkel vlak een positieve melding.
Trouwens een zeer groot gedeelte van de film speelt zich af tussen vier muren met geregeld wat braaksel. Gewoon vermijden ! 1/10

avatar van Phantasm
Het is niet echt geweldig, je moet het leuk vinden.