Good Luck Charlie, It's Christmas! (2011)

Familie / Komedie

geregisseerd door Arlene Sanford
met Mia Talerico, Bridgit Mendler en Leigh Allyn Baker

Teddy Duncan en haar familie reizen van hun huis in Denver tot in Palm Springs, waar oma en opa Blankenhooper wonen. Als ze stranden tussen Denver en Utah, liften ze naar Las Vegas met een schijnbaar normaal echtpaar uit Roswell, New Mexico. Het koppel denkt dat de Duncans slachtoffer zijn van een ontvoering door aliens. De Duncans vluchten, maar dan blijkt dat hun bagage weg is...

melchior7
Net gezien op Disney Channel en het is een leuke film voor de kerst! Vooral de real life paintball scene van Galaxy of Death.. Ook een soort van film waarmee je wel in de kerststemming zou kunnen komen.

ps. Waarom doen jullie niet deze foto als poster? http://i44.tinypic.com/m9wrnm.jpg