The End of Love (2012)

geregisseerd door Mark Webber
met Mark Webber, Issac Love en Shannyn Sossamon

Een klein gezin van een moeder, vader en hun zoon treft een tragedie, waarbij de moeder overlijdt. De jonge vader en het zoontje staan er nu alleen voor en moeten daarnaast zien om te gaan met het verlies van hun geliefde vrouw en moeder.

avatar van Decec
Een goede dramafilm...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Redelijk kwaliteit (geen HD aanwezig)...
Prima achtergrond geluid
(geen Dolby Digital aanwezig)...

avatar van Aapje81
Aardig drama over de beslommeringen van een alleenstaande vader en zijn kleine zoontje. Vooral de chemie tussen vader en zoon is erg overtuigend. De beelden zijn mooi en het acteerwerk is erg goed. Webber schiet alleen bij de dramatische momenten een beetje uit de bocht maar het tegenspel van Shannyn Sossamon maakt veel goed.

Speciale vermelding verdiend nog een kleine cameo van Amanda Seyfreyd. Alleen al daardoor verdiend deze film een klein pluspunt.

De kleine bijrol van Micheal Cera kan beter snel worden vergeten. Desondanks was dit een hele prettige kijkervaring.

Boven gemiddeld.

Aardig drama wat best realistisch oogt en zo het leven gegrepen kon zijn. Hoewel er eigenlijk niets echt bijzonders gebeurt kijkt de film zich wel lekker weg en dat komt vooral door de cast en een paar aandoenlijke scenes. Visueel mocht de film er ook wel wezen en dat komt mede op conto van het vrouwelijke schoon. Het samenspel/chemie van de drie hoofdrolspelers (Mark Webber, Issac Love en Shannyn Sossamon) is goed en verder spelen er best veel bekende acteurs en actrices in mee die een klein rolletje hebben zoals Michael Cera en de altijd fraaie Amanda Seyfried.

avatar van SanderPuntCom
Ondanks dat ik dit puur om het feit dat Michael Cera erin voorkomt heb gekeken , is het Inderdaad door de chemie tussen de karakters en omdat de film realistisch overkomt dat The End of Love de moeite waard is. Lekker kalm, maar toch hard en (een beetje) deprimerend , ik hou er soms wel van.