Kaiji 2: Jinsei Dakkai Gêmu (2011)

Alternatieve titels: Kaiji 2 | カイジ2 人生奪回ゲーム

Japan

geregisseerd door Tôya Satô
met Tatsuya Fujiwara, Teruyuki Kagawa en Yûsuke Iseya

Kaiji heeft al zijn voormalige schulden gewist door levensgevaarlijke gokspelen mee te doen. Een jaar later zit hij weer met een schuld van 200 miljoen Yen, die hij binnen twee weken moet afbetalen. Kaiji besluit de moeder van alle pachinko-machines aan te pakken: 'het moeras', gecontroleerd door het illegale goksyndicaat Teai met een maximale winstuitkering van 1 miljard Yen. Seiya Ichizo controleert de machine echter van een afgelegen plaats en zorgt ervoor dat deze nooit de jackpot uitkeert. Kaiji vormt een team om zich heen om 'het moeras'toch eens uit te laten keren.