• 8.353.905 stemmen

Don't Go in the Woods (2010)

Horror / Muziek | 83 minuten

Genre: Horror / Muziek

Geregisseerd door: Vincent D'Onofrio

Met onder meer: Bo Boddie, Eric Bogosian en Gwynn Galitzer

Plot Don't Go in the Woods

We volgen een rock-'n-roll-band die naar de bossen vertrekt om inspiratie op te doen voor nieuwe liedjes. In plaats dat ze van de trip terugkomen met nieuwe muziek die hun gewenste muzikale doorbraak oplevert, komen de bandleden echter in een nachtmerrie terecht die ze niet hadden voorzien...

kappeuter (crew films)

avatar van schram101

schram101

Horror / muziek.

Origineel genre, al denk ik dat het vooral horror zal zijn.

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

Acteur Vincent D'Onofrio (Full Metal Jacket!) als regisseur? Eerder regisseerde hij de 30min. short Five minutes Mr. Welles (Imdb)^. Die ga ik es bekijken en hier ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.

^ In Ed Wood van Burton speelde hij ook al eens Orson Welles.

avatar van Elineloves

Elineloves

Toen het begon met een of ander 'Jesus' liedje, had ik het voorgevoel dat dit niet veel soeps zou worden. En dat was ook zo. Busje, muzikanten, wiet, oppervlakkige dialogen... Juist.

Ik kon de film totaal niet serieus nemen. Dat gejengel er tussendoor de hele tijd, afzichtelijk. Ik hoopte op een paar fijne horrormomentjes, maar zelfs die vielen tegen. Als ik telkens muziek wil horen zet ik wel een CD op of een musical, maar daarvoor kijk ik geen horrorfilm.

Acteerwerk was bagger. Plot had beter gekund, het gegeven was leuk, mits er minder liedjes ingepropt werden en wat overtuigender gespeeld werd. Dan kon je tenminste nog aan de spanning gaan werken, iets wat nu totaal niet aan de orde was.

Bah.

avatar van mikey