Lake Effects (2012)

Komedie / Familie

geregisseerd door Michael McKay
met Scottie Thompson, Jane Seymour en Madeline Zima

Sara en Lily groeiden op in Smith Mountain Lake. Sara raakte vervreemd van de familie en verhuisde zonder uitleg naar Los Angeles om rechten te studeren. Haar zus Lily, een kunstenares, ging naar een lokale school en woonde bij haar ouders Ray en Vivian totdat haar vader sterft in een ongeval. Sara keert dan terug naar huis om te helpen op het landgoed. Dan kruisen ze het pad van een groep lokale buitenbeentjes zie op zoek zijn naar een soort monster van Loch Ness, waarvan ze geloven dat het zich verschuilt in het meer.

Is totaal geen komedie eerder een familie/drama.

avatar van Pazmaster
Slappe hap. Oninteressant, voorspelbaar en zoetsappig verhaal met b acteurs. Het "Loch Ness" monster speelt slechts een kleine rol in de film. Het gaat meer over Sara en haar familie maar dat wordt nergens echt boeiend. Heeft niets met komedie te maken. Eerder een drama. Letterlijk en figuurlijk. Zonde van de tijd. 1,5 ster

avatar van Barry83
Saai, saaier saaist

Daar kunnen die 2 mooie dochters zelfs niets aan veranderen.