Girls Gone Dead (2012)

Komedie / Horror

geregisseerd door Michael Hoffman Jr. en Aaron T. Wells
met Katie Peterson, Brandy Whitford en Ron Jeremy

De knappe jonge Rebecca wordt door haar overbezorgde moeder opgevoed in een beschermde religieuze omgeving. Ze beseft dat het tijd is om haar vertrouwde omgeving los te laten en is er klaar voor om haar eerste Spring Break te beleven met haar oude cheerleading vriendinnen van de universiteit. De zes sexy meiden hebben het geluk om gebruik te mogen maken van een woning in Manatee Creek. Ze zullen er echter al snel achter komen dat hun vakantie er heel anders uit komt te zien dan ze verwacht hadden.

avatar van schram101
Voor de liefhebber waarschijnlijk, maar ja, wie is dat nou niet?

ipman-99
Fantastische Horrorfilm/Slasher met vleugje humor !!! Dit is een ontzettend vermakelijke Horrorfilm met het recept van een zalige slasher ! We zien zes chicks die volop willen feesten en zuipen ! De nodige factor schaars geklede dames en heel veel naakt kan natuurlijk ook hier niet ontbreken ! De dialogen zijn vaak over the top en niet serieus te nemen ! De moorden vond ik bloederig goed gedaan en het was raden wie er uiteindelijk achter de moorden zat ... (dat maakten het concept nog veel leuker) !!!

ipman-99 schreef:

Met het eerste ben ik het eens maar de rest? Zo bloederig goed was het niet gedaan, het bloed was veelte donker en overdreven en daarnaast als een beetje horror fan, weet je al naar twee minuten wie de moordenaar is, de link bij deze film en die van o.a friday the 13th (orgineel) en psycho is wel heel snel gevonden.

Ondanks dat het een humor/horror is kon ik niet al te veel lachen, tenzij het de bedoeling was om te lachen om dat deze film zo slecht is dat het daardoor juist weer humoristisch is.
Slechte acteer prestaties, slecht bloed enorm voorspelbaar, slechte titel, slecht verhaal (dat geouwehoer met die bikini en camera gedoe)

Positief ron Jermey en wat lekkere wijfen, al hoewel dit ook tegen viel gezien ze bijna allemaal cupjes a en b hadden.

Geen aanrader, slecht.

En bedank Wernertje.
Dan weet ik al wie de dader is.
Dit soort info graag in spoilers !

Official Trailer

avatar van Elineloves
'' Just when you thought it was safe to go topless.. ''

Zes bikini 'babe's'. Uiteraard zijn de meiden zo irritant dat ze je al snel het bloed onder de nagels vandaan halen. Uiteraard spant de grofgebekte 'haantje de voorste' blondine de kroon.

Zuipende, geblondeerde dellen en snobby brunettes die voornamelijk schaarsgekleed of topless rond lopen. De ene is werkelijk nog dommer dan de andere. Net wanneer je denkt dat het niveau niet lager kan gebeurde er weer iets waardoor je de neiging kreeg flink met je ogen te rollen en eens lekker diep te zuchten.

Het gedoe tussen dikke, vadsige Jared en die 'babe' met haar rode haar irriteerde me mateloos. Gelukkig vond de moordenaar dat ook, eindelijk was ze stil. Hallelujah!

De meiden hadden mooie slanke lijfjes, en kleine borstjes. Bijna kinderlijfjes. Had de dames graag wat rondborstiger gezien, vooral in een film als deze. Rebecca had trouwens wel iets weg van Tara Reid, maar dat terzijde. Dat ze niet kunnen acteren kon me niet schelen, het enige wat ze moeten doen is 'mooi' zijn, maar ook dit was mijn inziens niet helemaal gelukt.

De 'humor' is niet echt aanwezig, af en toe kon er wel een minuscuul glimlachje vanaf, maar echt humoristisch was het nergens. Vooral niet op momenten dat een jongen zichzelf voor de spiegel 'een handje helpt' maar blijft doortetteren. Geen wonder dat het niet lukt, vriend.

Die killer is trouwens ook maar een wandelend cliché hoor, met zijn masker, Roodkapje cape en zijn bijl. Totaal niet angstaanjagend, eerder lachwekkend. Al zijn sommige kills best aardig. Helaas had het 'eindgevecht' (In huis) tussen de dames en de killer een veel te hoog 'Scary Movie' gehalte, maar dan op een zwaar onleuke (en meer bloederige) manier. Buiten was er daarentegen weer veel teveel gelul. Jammer. Beetje leentjebuur gespeeld bij films als Scream, wellicht?

Onder het genot van een drankje is dit een zeer leuke wegkijker, voornamelijk voor mannen uiteraard!

avatar van henkula
Ron Jeremy viel niet eens op in deze zeker een 100 minuten lange onzin.

avatar van schumacher
Schoon konijnen film , fine for me.
Vooral die blonde die int begin van de film is mee haar religieuze moeder, ferm konijn.
Verwacht van deze zeker en vast geen hoogstande acteerprestaties, knop omdraaien .
Ik vond hem eens leuk om zien maar toch meer voor een aantal schoon vrouwen.
Vermakelijk filmpje.

Je zou deze film maar hebben gekocht....

avatar van Noodless
Elineloves schreef :
Zeer irritante blondine !

Inderdaad, op erotisch vlak eigenlijk allemaal niet echt geslaagd.

Rebecca had trouwens wel iets weg van Tara Reid, maar dat terzijde.

De hele film deed ze me aan Tara Reid denken ...en niet dat ze mooi is.

Hier ook weer volledig mee eens. Eigenlijk een totaal onzinnige film die toch op de één of andere manier nog behoorlijk wegkijkt. Trouwens het eerste half uur is dramatisch zwak. 3/10

Erg slechte film. Ik had me hier al wel op ingesteld maar had gehoopt nog te kunnen genieten van wat vrouwelijk schoon. Helaas is alleen die tara reid look a like nog enigszins te doen, maar de rest is ook 3x niks.

Samenvattend, 6 paar tieten gezien en 1 xxx, maar dat kan deze film niet redden.

Ik heb het een uur volgehouden om te kijken en werd de irritante conversaties en karakters toen echt beu. Heb nog wat vooruit gespoeld voor wat boobie shots maar ook daar zat niet echt veel soeps meer tussen.

0.5 ster, gewoon een draak van een film

avatar van jeroentjuhhhhh
Absoluut reden om meer van Hoffman te bekijken. Helemaal mijn ding. Porno-look maar pure hedendaagse cliché-slasher inhoud. Om je kapot te schamen, maar tegelijkertijd een guilty pleasure die z'n gelijke niet kent. Fijne cast, énorm gare cameo's (Shawn C. Phillips haha) en een paar middelmatige kills. Neemt niet weg dat het gewoon 100 minuten met het schaamrood op je kaken genieten is. Tenminste, die state of mind had ik dan even. Kan het soms ook niet luchten...maar Girls Gone Dead kwam ermee weg

ipman-99
Ik dacht wel dat deze je ook zou smaken 'Jeroentjuhhhhh' !

avatar van housemoviewatch
Girls gone dead

Tja, wat moet je er van zeggen. Eigenlijk gewoon weer een doorsnee cliché slasher.

Het verhaal is erg verwarrend. Gaat het nou over de sekte of is het gewoon een slasher? Het verhaal kwam niet erg naar boven in de film. Daardoor lijkt het meer op een doorsnee slasher.

Acteerwerk, vrij matig. Het komt niet overtuigend genoeg over. Vooral naar het einde toe heb je het idee alsof het niks voorsteld wat er is gebeurt gezien de onovertuigende spelers.

Visueel is het ook niet veel soeps. De kills zijn standaard en het oogt meer als milkshake dan als bloed.

De film laat op veel punten zijn steekjes vallen. Toch jammer want ik hou altijd wel van slashers. De films is leuk om eens gezien te hebben op een tijdstip dat je niks te doen hebt. Maar niet als je op zaterdag avond een goede film wil kijken want dat is deze zeker niet. 2*

Waardeloze film, slecht geacteerd, overdreven gedoe, enige positieve zijn de blote borsten van de jonge dames.