• 8.350.052 stemmen

The Levenger Tapes (2011)

Horror / Thriller | 92 minuten

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Mark Edwin Robinson

Met onder meer: Johanna Braddy, Lili Mirojnick en Morgan Krantz

IMDb beoordeling: 4,5 (923)

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot The Levenger Tapes

Een groep detectives is in een afgelegen dorpje op zoek naar drie vermiste studenten. Ze hebben videomateriaal waarmee ze eventueel achter de verblijfplaats van de studenten kunnen komen en bekijken die frame voor frame. Het videomateriaal laat de detectives zien dat de drie studenten een bloederig jurkje van een meisje in de wildernis vinden en naar haar op zoek gaan. De detectives linken de zaken aan elkaar en zetten alles op alles op hen levend terug te vinden.

imageimage

avatar van DiDa

DiDa

30 oktober 2014 op dvd:

bol.com | Levenger Tapes | Dvd

avatar van badfans69

badfans69

• 2090 berichten

Beschikbaar op 30-08-2015 (via bol.com)

avatar van perceived

perceived

en blijkbaar al sinds 28 februari te huur >>> http://www.moviemeter.nl/video/rent/full/2015/feb

avatar van Daan258

Daan258

Ben wel benieuwd.

Alleen nog nergens te vinden.

avatar van knusse stoel

knusse stoel

Te pindakazen vandaag op Spotnet.

stinissen (crew films & series)

Wel heel erg slecht.........

avatar van weberanja

weberanja

Eigenlijk niet eens zo slecht, ware het niet dat ze alle drie zwaar irritant overkwamen. Maar als je niks te doen hebt en er is niks op tv, is ie te doen.

avatar van bjerik76

bjerik76

• 1914 berichten

Ik vond het toch wel een aardig filmpje.

De spanning zat er wel in, ook al zie je weinig, toch gaf het mij een belemmerend gevoel en ging mn hartslag wel hoger slaan door de spanning en de evt schrikmomenten die elk moment zouden kunnen gaan gebeuren, en die ook voor mij toch wel onverwachts kwamen.

het verhaal is wel simpel, en ook een beetje vaag.

Rijke tieners, in de auto hebben ze nog een mobieltje, maar ze hebben wel een videorecorder met daarin een grote VHS videoband waarmee ze alles filmen ?

Elk dialoog word candid gefilmd terwijl ze in een " paniek" situatie zitten, en dan met waarschijnlijk een mega grote videocamera met een VHS band, en 2 accu's die het wel erg lang volhouden.

Over dat soort dingen moet je dus niet nadenken.

Ook niet de echt hoe/wat het nou met dat reservaat en de geschiedenis zit.

Punten vanwege de " elk moment kan je gaan schrikken"

maar in hoeverre dit " waar gebeurd" is zal ik even gaan googelen.

avatar van Collins

Collins

Wazig filmpje uit het found footage genre dat voornamelijk drijft op suggestie.

De verhaallijn is warrig. Drie tieners met een camera op vakantie. En verder iets met een verdwenen kind, een priester en een vreemd wezen. De combinatie van deze elementen komen niet goed uit de verf en maken dat de film vooral onsamenhangend overkomt en zeker niet spannend is.

De film bevat lange stukken waarin eigenlijk helemaal niets gebeurt. Er is veel geschreeuw. Er is matig zicht. Er is slecht acteerwerk. En er is de onvermijdelijk aanwezige schuddende en storingsgevoelige camera die dito beelden produceert.

Ach, het zal wel.

avatar van konynewortel

konynewortel

Pff ik heb het onderhand wel gehad met die films waar de acteur beter denkt te filmen als een handvaste cameraman!!Een hoop geschud met die camera en aan het eind nog geen flikker van gezien! Ik sla ze voortaan over!! Vond de film ook 3x niks!

avatar van Daan258

Daan258

Nope.

Helaas weer een found footage filmpje waar weer is helemaal niks aan was.

Niet spannend, geen sfeer, matig acteerwerk en na afloop ben je ook niet veel wijzer geworden.

Jammer.

Lekker overslaan zou ik zeggen.

avatar van Doom4

Doom4

Kon deze film nooit ergens vinden en wat was ik blij toen ik hem eindelijk had!. Nou de enigste reden dat ik hem helemaal heb afgekeken was dat ik steeds hoopte zoals bij de meeste found footage films dat er nog iets heel akeligs zou gebeuren aan het eind, want gedurende de hele film gebeurde er eigenlijk helemaal niets. Meestal kan ik found footage films wel waarderen ook al zijn dan anderen juist niet positief. Deze keer zou ik zeggen sla maar over. De acteurs waren op zich niet zo slecht, maar het script wel. Op zich had deze film wel potentie kunnen hebben want het had wel een vernieuwend verhaal....

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Een zoveelste film in het found footage genre dat niets nieuws brengt maar ook geen moment vermaakt. Het verhaal is verre van sterk, de opbouw is matig en het geheel is niet spannend en er gebeurd te weinig om ook maar een klein beetje te vermaken.

avatar van Phantasm

Phantasm

Gewoon waardeloos, geen verhaal, over het geheel oersaai en stomvervelend en dan noem je dit ook nog een horror, niets van gezien.