Psycho Sleepover (2008)

Horror / Komedie

geregisseerd door Adam Deyoe en Eric Gosselin
met Emilia Richeson, Ariel Teal Toombs en Frankie Frain

De studente Debbie heeft het zwaar wanneer ze ontdekt dat haar vader en vriendje allebei gestoorde seriemoordenaars zijn. Haar moeder besluit dat ze verhuizen naar het stadje Murderton in Californië. Vanwege haar achtergrond heeft Debbie moeite met het maken van vrienden. Dat lijkt te veranderen wanneer ze door de populairste meiden van de school uitgenodigd wordt voor een wild slaapfeestje. Het slaapfeestje zal er echter één worden die Debbie nooit zal vergeten...

avatar van Richard_Voorhees
Een voor mij onbekende Troma. De omschrijving lijkt wel tof.

avatar van mikey
Deze film is zo goedkoop dat de muren in het huurhuis waren afgedekt met landbouwplastic zodat er geen verfspetters op kwamen, want rode verf was er in overvloed. Erg onleuk, flauw en melig.... beetje als een rob zombie film dus.