ad

Genre: Horror / Thriller

Alternatieve titels: Eye of the Demon / Bay Cove

Geregisseerd door: Carl Schenkel

Met onder meer: Pamela Sue Martin, Tim Matheson en Woody Harrelson

IMDb beoordeling: 5,0 (623)

Over Bay Coven

Het yuppenpaar Linda en Jerry besluit een landgoed op Devin Island te kopen. Jerry voelt zich er al gauw thuis, maar Linda vindt sommige dingen wel erg merkwaardig: hun buurman zit voor zijn raam steeds naar hen te staren en bij een uitstapje met vrienden ontdekt ze een geheimzinnige, ondergrondse, gewijde plek. Wanneer in korte tijd de hond en een vriend uit Boston gedood worden, gaat Linda op onderzoek uit en doet ze een afschuwelijke ontdekking.

avatar van Waku

Waku

Ondanks de bekende namen van Woody Harrelson en

Pamela Sue Martin gewoon lekker laten liggen.

Er is geen spanning.

Harrelson lijkt zelf te beseffen dat ie niks te zoeken heeft in deze film en behalve wat hysterisch gegil gebeurt er weinig.

avatar van Bubblez

Bubblez

Jee, zit Woody Harrelson hier in? Ik vond dit in mijn jeugd altijd wel een spannende film, vooral omdat het over paranormale zaken ging. Hij werd wel eens uitgezonden op BBC. Pamela Sue Martin kende ik uit Dynasty, haha.

Toch altijd wel een zwak gehad voor deze film, heeft gewoon iets.

avatar van Vascago

Vascago

Prima film. Lekker mysterieus, zoals zoveel films die zich op een (schier-)eiland afspelen. Zoals Dead & Buried of The Fog bv. Deze film haalt nergens het hoge niveau van bovengenoemden, maar heeft wel degelijk een lekker mysterieus sfeertje. Acteerwerk is aardig, behalve van Woody Harrelson, die wat verdwaald lijkt in deze film. Lekker rustige soundtrack en een aardig verhaal. Vond het ook nog wel redelijk spannend. Gewoon een fijn filmpje zo op de zaterdagmorgen.

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

Vreemd, maar overal op sites staat als titel "Bay Coven" terwijl de posters "Bay Cove" vermelden.