• 8.352.022 stemmen

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Justin Donnelly

Met onder meer: Luke Goss, Tyler Johnston en Michael Eklund

Plot Pressed

"There Is No Such Thing As Easy Money"

Brian (Luke Goss) is wanhopig op zoek naar een lucratieve deal om er financieel bovenop te komen nadat hij is ontslagen als topman bij een van de beste investeringsondernemingen. Brian besluit om op alles of niets te gokken en investeert al zijn spaargeld in een drugsdeal om zo zijn dure levensstijl te behouden. Wanneer twee tieners zonder het te weten het illegale drugsgeld, dat verborgen lag in de achterbank van een auto, onderscheppen mislukt Brians deal. Hij belandt al snel in een wanhopige situatie wanneer hij een schuld heeft bij een genadeloze drugsbaron.

imageimage

avatar van Movie-Addicted

Movie-Addicted

Ik was niet erg "imPRESSED" van deze film. Slap verhaal, standaard camerawerk, en acteerwerk was erg matig.

*2.5

hhahaha is dat niet het sulletje van de vroegere boybond BROS

avatar van WaynesW

WaynesW

Wat een vreeeeeslijke draak van een baggerfilm !!!

Werkelijk niet te geloven zo slecht !!

Gesponsord door de tabaksindustrie.

Om te huilen.

en dan denk je dat je alles gehad hebt

dan krijg je nog de eind-tune. Braaaak.

Mag ik a.u.b. een teiltje om in te kotsen.

min zes nullen/5

Hiervan worden we mega dePressed.

Dit moet gewoon verboden worden.

gauke

Na een veelbelovend begin verzandt deze film in een voorspelbare, vlakke en emotieloze praatthriller, zonder verrassingen of geestdrift, die meer actie en spanning had kunnen gebruiken. De cast is gemiddeld en overtuigt niet. Bij de regisseur ontbreekt duidelijk de power.

avatar van madmax1

madmax1

Suf gedoe in het begin met die twee verhaallijnen en als ze bij mekaar komen word het vervelend en valt als plumpudding in mekaar , prul

avatar van zorro

zorro

wat een slechte film ging helemaal nergens over Luke Goss kan beter een sigaretten winkel gaan beginnen wat rookt hij veel(in elke film waarin hij speelt) en dat noemt zich een sportman

avatar van alfie

alfie

met bovenstaande beoordelingen ben ik het helemaal NIET mee eens...ik heb deze film bekeken en ik vind het een sterk verhaal over iemand met geld die alles kwijtraakt en dan rare sprongen gaat doen...inderdaad 2 verhaal lijnen maar ze komen mooi bij elkaar uit....voor mij 4 sterren.

avatar van Oliveri

Oliveri

Helemaal eens met Alfie, onderhoudende film, goed verhaal en sterk geacteerd. Ook vier sterren voor mij.

avatar van jstinissen

jstinissen

standaard aktiefilm we hebben het allemaal wel is gezien

avatar van Drifter

Drifter

waste of time

avatar van schumacher

schumacher

Goeie film, geen aktie film voor alle duidelijkheid dat niet maar wel eens leuk om gezien te hebben. Alleen het einde is beetje jammer, dat kon beter maar de film valt best mee, toen ik de negatieve reacties hier las zat ik al te twijfelen om te kijken, dan toch maar gedaan en er zeker geen spijt van gehad.

Wat mensen niet goed snappen is dat niet iedere film top kan of zal zijn met een zeer goede verhaallijn en acteurs enz...

Tis dus geen topper maar zeker niet zo slecht zoals sommige hier beweren, best nog genietbare film.

avatar van erpunited

erpunited

Ik vond hem tegenvallen. Had er meer van verwacht en gehoopt. Acteerwerk was niet best. Het verhaal redelijk maar had naar mijn mening meer ingezeten. Het begin is nog wel aardig. Spanning wordt opgebouwd maar naarmate de film volgt wordt ie alleen maar slechter

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Aardige film hoor, heb me geen minuut verveeld. acteerwerk was ook wel okee. Het einde had wat beter uitgewerkt kunnen worden, maar voor de rest is het wel in orde. 2,5 ster

avatar van mr_erp

mr_erp

Lol. Met betrekking tot de filmposter:

Wat een creatieve geesten weer.

Zoek de verschillen met de poster van London Boulevard:

London Boulevard (2010)

avatar van 606

mr_erp schreef:

Lol. Met betrekking tot de filmposter:

Wat een creatieve geesten weer.

Zoek de verschillen met de poster van London Boulevard:

London Boulevard (2010)

1 verschil, deze poster heeft alleen 1 man de vrouw ontbreekt.

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2072 stemmen

Slordig scenario, verhaallijnen worden halfbakken uitgewerkt. Einde vond ik ook matig. Bleef enigszins in twijfel achter. Je weet feitelijk niet hoe het afloopt. Op zich werd er redelijk geacteerd.

HAd veel meer ingezeten. 2.0 voor mij

avatar van noll86

noll86

thnx voor de halve spoiler hoffhaan

avatar van mcdaktari

mcdaktari

xxsilversurferxx schreef:

hhahaha is dat niet het sulletje van de vroegere boybond BROS

Waar je allemaal posters van op je kamer had hangen? Bedoel je die?

avatar van Decec

Decec

Een goede actie/misdaad/drama/thriller film...

Prima verhaal...

Prima acteerwerk...

Bekende acteur Luke Goss ...

Super mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Perfect achtergrond geluid//muziek

(Dolby Digital)...

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Zzzzaaaaiiii en traag, daarmee is alles gezegd. Het acteerwerk is zeer matig en je met de personage inleven is totaal niet mogelijk door het vlakke verhaal. Het script is daarnaast net zo treurig zodat geen enkele acteur er ook maar wat van zou kunnen maken.

Hoe men zulke films toch weer gefinancierd krijgt, het blijft mij een raadsel. 2**, maximaal.