• 8.355.833 stemmen

Genre: Komedie

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Ray Cooney en John Luton

Met onder meer: Danny Dyer, Sarah Harding en Judi Dench

IMDb beoordeling: 2,8 (816)

Plot Run for Your Wife

"John loved having a wife so much, he got two of them"

Voor een aantal jaren is John Smith gelukkig getrouwd met twee vrouwen. Gelukkig voor hem zorgt zijn werk als taxichauffeur in ploegendienst er voor dat hij Michelle in Zuid-Londen en Stephanie in Noord-Londen gelukkig kan houden. Deze bevredigende regeling verandert plots wanneer hij een oud vrouwtje redt dat beroofd wordt door twee jonge schurken. Zowel de politie als de pers dreigen de zaak openbaar te maken. De komende 24 uur probeert hij samen met zijn incompetente partner Gary te voorkomen dat de twee vrouwen er in betrokken raken, en dat de politie ontdekt dat hij een bigamist is.

avatar van schumacher

schumacher

Middelmatig filmpje, zeker eens leuk om gezien te hebben dat wel maar ik vond het net iets te langdradig en wat te veel vh zelfde.

Al bij al oke maar meer ook niet.

Acteurs waren oke.

stinissen (crew films & series)

Ik vond hem erg leuk had ik niet verwacht.

avatar van rene1960

rene1960

Een luchtige film die mij erg deed denken aan de serie Britse films uit de jaren 60 en 70 die zeer populair op de Britse eilanden, de zogenaamde 'Carry on' films. Veel lach of ik schiet situaties. Lekker makkelijk kijken dus.