Run for Your Wife (2012)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Ray Cooney en John Luton
met Danny Dyer, Sarah Harding en Judi Dench

Voor een aantal jaren is John Smith gelukkig getrouwd met twee vrouwen. Gelukkig voor hem zorgt zijn werk als taxichauffeur in ploegendienst er voor dat hij Michelle in Zuid-Londen en Stephanie in Noord-Londen gelukkig kan houden. Deze bevredigende regeling verandert plots wanneer hij een oud vrouwtje redt dat beroofd wordt door twee jonge schurken. Zowel de politie als de pers dreigen de zaak openbaar te maken. De komende 24 uur probeert hij samen met zijn incompetente partner Gary te voorkomen dat de twee vrouwen er in betrokken raken, en dat de politie ontdekt dat hij een bigamist is.

avatar van schumacher
Middelmatig filmpje, zeker eens leuk om gezien te hebben dat wel maar ik vond het net iets te langdradig en wat te veel vh zelfde.
Al bij al oke maar meer ook niet.
Acteurs waren oke.

Ik vond hem erg leuk had ik niet verwacht.

avatar van rene1960
Een luchtige film die mij erg deed denken aan de serie Britse films uit de jaren 60 en 70 die zeer populair op de Britse eilanden, de zogenaamde 'Carry on' films. Veel lach of ik schiet situaties. Lekker makkelijk kijken dus.