Diamonds (1999)

Verenigde Staten / Duitsland
Komedie / Mystery

geregisseerd door John Asher
met Kirk Douglas, Dan Aykroyd en Corbin Allred

Harry Agensky is een ex-bokser (the Polish Prince) op leeftijd. Hij heeft een infarct gehad en leeft ongelukkig in een bejaardenhuis. Hij kan zijn zoon overhalen tot een reisje naar Reno met zijn kleinzoon, om op zoek te gaan naar diamanten die hij ergens heeft verstopt, als betaling voor een expres verloren gevecht. Zijn zoon gelooft het niet, maar ziet in het reisje een laatste kans om met zijn vader op te trekken.

P.S. Jenny McCarthy heeft maar een klein rolletje in deze film, maar moet zonodig groot op de voorkant omdat het zo'n lekker ding is en de distributeurs verwachten dat sommige idioten hem dan eerder gaan huren. (Zoals ik...)

avatar van fritsy
tja je hebt ook acteurs die denken om nooit met de fut te hoeven gaan.

Daarom 0,5* ajuu douglas en Bacall,.

avatar van badfans69
via een duitse newsgroep gekregen. maar matig