Vampire Dog (2012)

Canada
Familie

geregisseerd door Geoff Anderson
met Collin MacKechnie, Julia Sarah Stone en Amy Matysio

Ace is net als elke andere nieuwe jongen op school, totdat zijn opa uit Transsylvanië overlijdt op 96-jarige leeftijd en zijn hond Fang aan de jongen nalaat. Ace komt er al snel achter dat Fang een vampierenhond is en dat hij kan praten. De gekke wetenschapper Dokter Warhol en haar stuntelige assistent Frank proberen Fang te vangen in de hoop met zijn DNA een nieuwe anti-verouderingstechnologie te ontwikkelen. Gelukkig voor Ace blijkt Fang hen echter steeds een stapje voor te blijven.

ik kwam deze als download tegen en het leek mij op zich wel aardig....
heb deze film maar liefst 20 seconden volgehouden.

we hebben het in de filmwereld wel een over eengoede of slechte b-film. dit is eerder iets in de richting van h of i oid.

avatar van jarno1975
pjottrr schreef:
ik kwam deze als download tegen en het leek mij op zich wel aardig....
heb deze film maar liefst 20 seconden volgehouden.

Stem dan ook niet! Hoe kun je in godsnaam een film beoordelen in 20 seconde!

avatar van chantal29
precies jarno

avatar van Anjin
Vond hem wel lachen...

Heb deze film wel helemaal gezien

avatar van baspls
100% B film.
wel grappig, voor kinderen best een gijnige film.

avatar van Phantasm
Had er niet veel van verwacht, maar het viel me reuze mee, leuk wegkijkertje voor op een regenachtige zondagmiddag.

avatar van HALVE TAMME.
Bij deze film hou ik het lekker kort : Leuk.

Niet direct mijn ding, maar de kinderen van 8 en 10 vonden de pratende hond wel leuk.
De oudste (12) vond de film al te kinderachtig, saai, voorspelbaar en te veel typetjes zoals: de slimme, de nerd, de domme assistent, de slechte leraar, de corrupte leerling, ...

avatar van Anjin
Nou vond hem wel geweldig en heb veel gelachen,had ook een melige bui

De film begint als een aardige kinder/jeugdfilm, maar vanaf het moment dat de hond begint te praten is 'ie eigenlijk niet meer te redden. Erg flauw en standaard.

Dick2008
Rare film. Vreemd intro. Opeens kan de hond praten. Vervelende rollen en muziek erbij. Wel leuke opnamen/close-ups van de hond (er zijn 2 honden gebruikt) maar de film ging snel vervelen. En zeker niet leuk, maar goed misschien vinden kinderen het wel leuk. 2.0