The Selling (2011)

Alternatieve titel: The Selling of Scarry Manor

Horror / Komedie

geregisseerd door Emily Lou
met Gabriel Diani, Janet Varney en Jonathan Klein

Richard, een overdreven aardige makelaar, ontdekt dat er in een huis dat hij samen met zijn goede vriend Dave koopt, een bende spoken huist. Samen willen ze het huis opknappen en verkopen zodat Richard de medische kosten kan betalen voor zijn moeder. Echter, het wordt al snel duidelijk dat ze niet alleen het geld dreigen te verliezen, maar ook worden achtervolgd door de slachtoffers van een beruchte seriemoordenaar genaamd de 'Sleepstalker'.