Home on the Range (1946)

Western

geregisseerd door R.G. Springsteen
met Monte Hale, Lorna Gray en Bob Nolan

Wanneer de twee broers Grizzly en Cub Garth zich in de wildernis gaan vestigen, zet Cub de grootste veeranch van de staat op, terwijl Grizzly een wildpark creëert om de in het wild levende dieren te beschermen. Wanneer Cub sterft, neemt Bonnie Garth de ranch over. Bonnie stelt al snel vast dat beren haar vee doden. Bonnie begint een jacht op de beren, maar ze weet niet dat Dan Long met zijn afgerichte beer achter de aanvallen op haar vee zit. Dan wil het land van Grizzly in bezit krijgen. Monte Hale gaat met Grizzly samenwerken om de wilde dieren te beschermen, totdat hij het land kan overdragen aan de staat.