Bite Marks (2011)

Komedie / Horror

geregisseerd door Mark Bessenger
met Benjamin Lutz, Windham Beacham en David Alanson

Brewster is vrachtwagenchauffeur en zijn broer wordt vermist. In zijn plaats vervoert hij een lading doodskisten die bestemd zijn voor een begrafenisonderneming. Onderweg neemt hij twee lifters, Cary en Vogel, mee met de bedoeling dat zij hem wakker houden. Cary en Vogel zijn een homostel, maar hun relatie is niet meer wat het geweest is. In de buurt van een verlaten opslagplaats voor oud ijzer begeeft de vrachtwagen het. De nacht valt in en tot hun ontzetting blijken de doodskisten bloeddorstige vampiers te bevatten.

Deze clichématige vampierfilm met een zwakke verhaallijn, zit vol met goedkope grappen. Bovendien zijn de vampieren geen moment eng genoeg om enige schrik aan te jagen.
Er is een gay-couple, maar er is bijvoorbeeld geen informatie waarom ze bij elkaar zijn of elkaar leuk vinden. Een film om snel te vergeten.