Calm Yourself (1935)

1 stem

Komedie / Romantiek

geregisseerd door George B. Seitz
met Robert Young, Madge Evans en Betty Furness

De marketingman Preston 'Pat' Patton wordt ontslagen door zijn werkgever kolonel Allenby, omdat hij zijn dochter Mary Elizabeth beledigde. Pat probeert kalm te blijven en hij begint het bureau 'Confidential Services, Inc'. Met zijn eerste opdracht blijkt Pat misleid te zijn, wanneer hij de verkeerde dronkaard bij het bed van een dikke vrouw aflevert. Vervolgens wordt Pat ingehuurd om de mooie Rosalind Rockwell weg te houden bij haar vaders nieuwe en jonge vrouw. Rosalinds vader Kenneth S. Rockwell doet zich voor als een jonge man. Pat stelt Rosalind aan als zijn secretaresse en beiden komen in een aantal komische situaties terecht.

avatar van Dutchfan
Leuk gegeven,heel leuk gespeeld door de charmante Madge Evans en Robert Young.

De manier waarop Preston (Young) ,de knappe Rosalind (Evans) weg houd bij haar vader kon ik niet zo waarderen en vond ik het zwakke deel in de film.