The Legend of the Psychotic Forest Ranger (2011)

1 stem

Canada
Komedie / Horror

geregisseerd door Brad Mills en Jacquelyn Mills
met Michael G. Macdonald, Joshua Demeyere en Bhreagh Lafitte

Na het nemen van een verkeerde afslag op een verlaten weg komen Jock, Joker, Blond Bimbo en Paranoid Brunette zonder benzine te staan midden in de bossen. Wat een ellende. Wat was dat geluid? Waarom verdwijnt iedereen? Zijn het allemaal stomme grappen van Bradley, of is de legende toch waar? Aan een kompas zul je in ieder geval niets hebben in deze bossen.

avatar van jeroentjuhhhhh
Trailer. Wat een geweldige titel