3 Musketeers (2011)

Actie

geregisseerd door Cole S. McKay
met Heather Hemmens, Xin Sarith Wuku en Alan Rachins

Alexandra D'Artagnan is een beginnende veiligheidsagent. Ze ontdekt een complot waarbij men van plan is de president van de Verenigde Staten om te leggen. Alexandra besluit dit niet te laten gebeuren en schakelt de hulp in van drie beruchte internationale spionnen.

avatar van Lui
Lui (crew)
Nieuwe film van The Asylum!

Het idee van een de drie musketiers in een modern jasje is goed. De uitwerking echter is deze verschrikking die 3 Musketeers heet.... oei, wat een tenenkrommend slecht acteerwerk, irritant camerawerk (veel te veel headshots, weinig overzicht), slechte dialogen, matige, zéér matige acteurs (man neergeschoten van achteren en wond aan de voorkant terwijl achterkant van zijn shirt schoon is???), , irritant gebruik van slomo... het lijkt meer op een schoolprojectje dan een serieuze film.

avatar van venlonaar
Wat een goede film blijft spannend tot de laatste minuut !
en hope op een vervolg

Uitstekend vermaak.
Super idee om de Musketeers in de moderne tijd af te laten spelen.