ad

Genre: Sciencefiction / Thriller

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Brenton Spencer

Met onder meer: Kevin Sorbo, Steph Song en Christopher Judge

IMDb beoordeling: 4,6 (534)

Over Paradox

"A Crimefighter, on a parallel Earth, Powered by Magic."

In een parallelle wereld, bijna net als de onze, gebaseerd op magie en niet op technologie, onderzoekt rechercheur Sean Nault van de moordbrigade een reeks van moorden, waarbij een tot nu toe onbekend wapen werd gebruikt. Lenore, de onbevooroordeelde eigenaresse van een New Age-shop en Winston Churchill, de 130-jarige magiër die in Calfornië van zijn pensioen geniet, helpen hem om de informatie te verwerken. Het wapen komt uit onze wereld en werd binnengesmokkeld door een 'dimensieportaal'...

image

Een van de mindere films uit 2010 echt heel erg matig.

avatar van voomzap

voomzap

Zeg maar gerust een van de vele flopfilms die zelfs de meest goedkope tv-zender onwaardig zijn. Waarom mensen hier geld en tijd insteken is mij een compleet raadsel. Leek qua sfeertje en crappy effects een beetje op de serie 'Sliders' maar dan volkomen 3-letter woord eindigend op een t.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Aardige film met origineel verhaal.

Krijgt net een voldoende van me, omdat ik wel plezier beleefde om deze te zien.

avatar van hellboy.ray

hellboy.ray

• 2056 berichten

Vanmiddag gezien op sci-fi.

Heb mij wel vermaakt met deze Kevin Sorbo film!