Airwolf (1984)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Donald P. Bellisario
met Jan-Michael Vincent, Ernest Borgnine en Belinda Bauer

'Airwolf' werd 'ie genoemd, die onverslaanbare helikopter. Eigenlijk was het geen helikopter, maar een vernietigend jachtvliegtuig, boordevol wapens en verdedigingssystemen. Toen ging de eigen bemanning met de helikopter aan de haal. Naar Libië, waar Khadaffi 'Airwolf' liet opbergen in een geheime schuilplaats in afwachting van de dingen die zouden komen. En ze kwamen! In de vorm van twee heldhaftige piloten, die hun waarde hadden bewezen in Vietnam. Ze hadden slechts één probleem de tijd was kort. 48 uur. Daarna zou Khadaffi dood en verderf gaan zaaien met het gevaarlijkste wapen dat de wereld kende!

avatar van Eric§Cartman
Op de terugreis van amberloup met school gezien.
Sorry,maar deze film boeide mij totaal niet.
Misschien komt het omdat het laat was en ik op een bus zat,daarom zal ik deze film 1 van deze dagen nog eens herbekijken.

Tot nu toe een 1,5*

avatar van Crystical
Prachtige serie! Groot FAN! Ik bezit alle 3 de seizoenen met de originele cast en het blijft voor die tijd nog steeds een topper! De film is eigenlijk waar de serie mee begint (Meer een dubbele aflevering).

Een mooie film in het begin van 3 super gave seizoenen.

avatar van Bijdevaate11
Dit is inderdaad de pilot van de serie, een serie die echt fantastisch blijft

avatar van mnrk
100% jeugdsentiment...heb nu zelfs nog de tune als ringtone

Dit is een prima pilot voor een heerlijke serie, heb de 3 seizoenen op dvd...maar was er nu ook een seizoen 4 uitgekomen met andere acteurs?

Toch mis ik wel de serie's uit de jaren 80/90 ....zullen ze ook van deze serie een nieuwe film gaan maken? Ze maken van alle serie's uit de jaren 80/90 een nieuwe film. Ik persoonlijk zou het wel oke vinden hoor.

dominion
Klassieker !

Leuk voor als je nog jong bent en er jeugdsentiment aan zit.
Maar nu is dit allemaal een beetje achterhaald en niet meer zo leuk dan als je nog een klein kind bent.
Heb de serie ook zelf nooit gezien maar dit was gewoon leuk voor die tijd.

De actie is ook heel erg simpel en lijkt veel op de A-Team dus wel grappig om aan te zien maar voor deze tijd erg slecht.
Zouden wel van mij met een remake mogen komen.
Leuk voor toen ik nog 5 was ofzo maar nu is het allemaal niet meer zo bijzonder.