ad

Genre: Sciencefiction

Alternatieve titel: Battle Tanker

Geregisseerd door: Jeffery Scott Lando

Met onder meer: Callum Blue, Velizar Binev en Sarah Brown

IMDb beoordeling: 3,0 (937)

Oorspronkelijke taal: Frans

Oorspronkelijke titel: Tanker

Releasedatum: 29 januari 2011

Over Super Tanker

In een geheime faciliteit in Alaska ligt een van de grootste geheimen uit de Koude Oorlog opgeslagen. Een stof die uit een meteoor komt en dezelfde eigenschappen heeft als anti-materie, genaamd ICE-10. Wanneer het vrijkomt creëert het een kettingreactie die de hele wereld kan vernietigen. Het werd gemaakt als ultiem wapenl en wordt door de kou in het hoge noorden onder controle gehouden. Het gevaar van de materie wordt duidelijk wanneer een militair vliegtuig met een klein gedeelte van de stof aan boord neerstort.

avatar van mauwiewauwie

mauwiewauwie

Na een gigantisch vloedgolf na 15 minuten dramatische kul ala op de cover uitgezett ,in een woord niks voor je tijd te verdoen snel vergeten 1*

avatar van scarface45

scarface45

Net de trailer gezien. Weet genoeg. Nep nep nep nep etcccccc

avatar van filmfanaat48

filmfanaat48

film begon veel belovend.,maar na 10 min zonk de film naar een dieptepunt,.1uur volgehouden,jammer echt een ramp

avatar van Ace Hanlon

Ace Hanlon

Wat een onzinnige film!! Ik heb hem wel uitgezien. Dit is weer zo'n super SyFy film. Je snapt niet hoe ze het verzonnen krijgen. Het is misschien was masochistisch, maar iedere donderdag-avond verwennen wij onszelf met twee klasse-films op SyFy. (Het is in ieder geval altijd nog beter dan Voetbal Internationaal kijken!!) Je moet deze films eigenlijk als komedies zien. Er valt altijd best wat te lachen.

avatar van danny61

danny61

gezien op SyFy.Allemaal veel belovend maar uiteindelijk toch maar niks zoalsdikwijls op SyFy tweede rangs film's.

Maarja er zijn toch altijd film's op die aanspreken en dikwijl nog niet op tv gezien zijn.

SyFy is een zender zeker het kijken waard, blijven door doen bravo.