• 8.353.325 stemmen

A Low Down Dirty Shame (1994)

Actie / Komedie | 100 minuten

Genre: Actie / Komedie

Geregisseerd door: Keenen Ivory Wayans

Met onder meer: Keenen Ivory Wayans, Charles S. Dutton en Jada Pinkett Smith

Plot A Low Down Dirty Shame

"He's armed and dangerously funny."

Privédetective Arthur Shame is een voormalig politieagent in Los Angeles, die door een oude collega ingeschakeld wordt bij een drugszaak. Shame is enkele jaren geleden door vreemde omstandigheden uit de politiemacht gezet. Tijdens zijn onderzoek ziet hij veel oude relaties en ontdekt dat degenen die ervoor zorgden dat hij ontslagen werd, ook met zijn huidige zaak te maken hebben.

imageimage

avatar van roda

roda

tegenvallende aktiecomedy, humor is wel enigzins aanwezig. maar het verhaal weet niet te boeien net als de personages overigens.

en van sterke personages moeten dit soort films het nou net van hebben.

avatar van Diesel

Diesel

Teveel van hetzelfde, veel irritante oneliners en niet al te best geacteerd. Enkele leuke scenes zorgt voor twee sterren..

avatar van Mr Orange

Mr Orange

Een typische: "Waarom oh waarom ben ik deze film gaan kijken. Je wist wat het was, het was dan ook precies dat en daarna toch nog klagen dat ie slecht was.... AAAAAAH!"

avatar van savi_7

savi_7

Jeda is erg grappig in deze film verder gaat het ook wel niet echt bijzonder

avatar van kArIzMa_TuRk

kArIzMa_TuRk

leuke vermakelijke film, Keenen kan echt goeie films in elkaar zetten. hij speelde ook niet slecht..3*

avatar van LEIDENAAR187

LEIDENAAR187

Deze film is natuurlijk onzin,maar ik vind keenan gewoon erg grappig,juist omdat het zo flauw is dat het eigenlijk verboden zou moeten worden.

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij persoonlijk vermaakt heb. De humor van Keenen Ivory Wayans kan ik beter waarderen dan die van zijn broers.

De film kreeg over het algemeen redelijk positieve recensies, en Jada Pinkett werd zelfs genomineerd voor een CFCA Award. Helaas is het verhaal niet helemaal goed uitgewerkt, maar gelukkig blijft er voldoende humor en actie over. Beter dan de poep-en-pieshumor die we van Shawn Wayans zijn gewend. De James Brown-imitatie met de honden was hilarisch!

3,0 *