School for Husbands (1937)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Andrew Marton
met Rex Harrison, Diana Churchill en June Clyde

De twee eenzame huisvrouwen Marion Carter (Diana Churchill) en Diana Cheswick (June Clyde) vallen als een blok voor rokkenjager Leonard Drummond (Rex Harrison) en sturen hun echtgenoten op een reisje naar Parijs zodat ze vrij zijn lol te maken met deze interessante man. De echtgenoten vinden het een prima plan, aangezien zij denken dat met hun afwezigheid de dames wel zullen genezen van hun affectie voor meneer Drummond en wellicht hebben ze zelfs zelf wat plezier in Parijs. Wat de mannen echter niet weten is dat het plannetje is bedacht door de rokkenjager zelf met als doel vrij spel te hebben bij de dames.