Band Baaja Baaraat (2010)

Alternatieve titels: Wedding Music Band | BBB

India
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Maneesh Sharma
met Anushka Sharma, Ranveer Singh en Manmeet Singh

Shruti en Bittoo zijn in de twintig en zojuist afgestudeerd. Ze zijn allebei erg verschillend; Shruti komt uit de middenklasse, is erg gedreven, ambitieus en gefocust. Bittoo is lui en is vooral geïnteresseerd in plezier maken met zijn vrienden. Een toevallige ontmoeting zorgt ervoor dat ze besluiten samen te werken als planners voor bruiloften, maar ze hebben één duidelijke regel: werk mag niet gecombineerd worden met plezier.

De oogverblindende settings en kostuums vormen het beste onderdeel van deze nogal clichématige film over twee huwelijksplanners, die gaandeweg verliefd worden op elkaar maar niet daaraan niet toe willen / durven geven. Tamelijk voorspelbaar, maar de film kijkt mede door het enthousiasme van de protagonisten en de vrolijke sfeer al met al redelijk weg.