• 8.257.338 stemmen

Met onder meer: Kiran Juneja

Oorspronkelijke taal: Hindi

Plot Jab We Met

"Don't miss the train!"

Aditya, een verslagen industrieel, is gebroken aangezien het meisje waar hij van houdt, trouwt met iemand anders. Hij heeft de moed niet meer om huiswaarts te keren, hij loopt van alles weg en pakt de eerste de beste trein. In de trein ontmoet hij Geet, een mooi maar irritant praatziek meisje dat van Mumbai naar haar geboortedorp Bhatinda reist. Later beslist ze weg te lopen met haar vriend.

image

Roop Kaur Dhillon

Geet's Cousin

avatar van Social-Mask

Social-Mask

Niet verwacht dat ik de film zo goed zou vinden. Shahid Kapur speelt hier anders dan de meeste rollen die hij aan neemt. Geen tot over de oren verliefde gozer of quasi clown. Nee, hier is hij serieus. Ergens in de film wordt hij wel weer zo'n clown, wat ik dan ook erg jammer vind. Maar hij speelt dus best goed. Geen overacting dit keer van hem. Kareena ben ik ook geen fan van. Ze is vrij irritant en ook zij heeft last van overacting. En hier is dat precies zo. Haar personage in de film is ook zo. Maar toch irriteerde ik me eraan. Alleen ik weet niet of dat komt doordat Geet zo is, of ligt het toch aan Kareena...?

Het verhaal is niet zo bijzonder, maar het weet je aandacht wel vast te houden. Door Aditya mist Geet haar trein en dan moet hij thuis brengen. Maar wat ik wel opmerkelijk vond was de "twist" in het verhaal. Ze loopt weg naar haar vriend, maar die wil niks van haar hebben. Dan komt Aditya weer in beeld..

Vrij leuke film met een voorspelbare einde. Muziek was ook erg catchy en goed.

avatar van umbro01

umbro01

Had ook niet verwacht dat tie zo goed was. sterker nog hij was heel goed.

avatar van A.L.I.E.N

A.L.I.E.N

sh(**)! ik las vandaag(14,9,08) op een folder dat ze deze film gistern(13,9,08)draaiden bij ons in de buurt. ik wou deze wel eens zien. is dit op DVD?

avatar van missl

missl

Voorspelbaar en heel erg blij. Een praatziek meisje komt een nogal norse vent tegen en daarmee vervolgt ze de reis. Film duurt echt te lang voor het uiteindelijke verhaal.

avatar van priyanka61

priyanka61

Leuke film. Ik heb het nu al zo'n 6 tot 8 keer gezien. Elke keer als het wordt gedraait blijf ik naar kijken desondaks ik het al vaak heb gezien. Ik vind de karaters Geet en Aditya goed gespeeld. De muziek ook erg goed. Het blijft in je hoofd hangen. Kortom, een leuke , vrolijke film.

BBarbie

Lichtvoetige romcom met weliswaar een flinterdun, voorspelbaar verhaal, maar staan tegenover leuke liedjes, mooi balletten en als kers op de taart een stukje fraaie folklore uit het onherbergzame noorden van India. De beide protagonisten zijn in topvorm en dat geldt vooral voor Kareena Kapoor in een aanstekelijke rol. Kort en goed: een erg aangename Bollywood-film.