Triassic Attack (2010)

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Colin Ferguson
met Steven Brand, Kirsty Mitchell en Nathalie Buscombe

Een indiaan is de eigenaar van een kitscherig museum dat aan de kant van de weg staat. Hij brengt per ongeluk drie dinofossielen tot leven en de geërgerde dinosaurussen zaaien dood en verderf in het stadje en gaan daarna naar de lokale universiteit.

• 7 februari 2106, 07:28 uur op TV (2BE)
avatar van nightbreed
Als de film net zo goed is als de cover dan gaan we vanavond naar een prachtige film kijken.

ik ben al aan het aftellen! zulke hilarisch slechte special effects, dat moet wel leuk zijn!

Yes eindelijk! ik heb zo lang gewacht op deze film!!

avatar van Seifer
Die dino is gewoon gejat van Night At The Musuem.

Meneer Bungel
Ach, die dino is sowieso al zooooo oud... -edit-

avatar van Seifer
Zal best.

Meneer Bungel
Zie -edit-.

avatar van koko28
O man wat is dit slecht !

avatar van Sid-the-gekste
Slechte film slecht geacteurt flut film

avatar van nightbreed
Deze film viel me 100% mee.

avatar van xangadix
Ach, in al zijn triestheid kon ik er nog wel om lachen. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om er 0,5 sterren voor te geven...

Wat een bagger... Eindexamenproject van een leerling van groep 8?

avatar van BlueJudaskiss
Aardige SyFy-onzin met een onzinnig verhaal en slechte special effects, maar de humor is redelijk en de acteurs doen hun best.

avatar van arnodw
Nobody messes with my jeep.

De acteurs doen hun best maar falen grandioos. Gelukkig hebben we nog Emilia Clarke, die beter acteert dan de rest van de cast samen. Verder vond ik dit ook weer geen absolute bagger. De flash forward in het begin was best goed gevonden, en ik hield ook van de sfeer in de film. Daarom net een voldoende.

avatar van Lennert
Tegen beter weten in kijk ik dit soort films altijd als ze op tv komen en iedere keer vraag ik me weer af waarom ik mezelf er aan heb gewaagd. In dit geval is er nog een soort van waarde door het feit dat dit Emilia Clarke's eerste rol is; die moet behoorlijk blij zijn dat ze na deze film alsnog in Game Of Thrones en Terminator Genisys terecht gekomen is. Daar bedoel ik niet mee dat zij het slecht doet, integendeel, ze is de enige die er iets van maakt, maar ik kan me alsnog niet voorstellen dat iemand van het productieteam naar een film als deze zou kijken om haar over te nemen.

Verder is het weer het standaard syfy-channel routinewerk. Slecht script, slecht acteerwerk (een uitzondering) en wanstaltige special effects. Bottenmassa's die geluid maken zonder enige mogelijkheid om te kunnen vocaliseren, je moet er maar op komen. Snel vergeten dit.

Ik weet dat het bagger zal zijn maar als ik deze commentaren lees, dan wil ik absoluut kijken.
Deze avond op TV

avatar van Tom-Hanks
Slechtste acteerwerk ooit gezien!

Ik heb ondertusen gekeken....
Dikste prul die ik ooit gezien heb. In alle opzichten.