The Victim (2011)

Thriller

geregisseerd door Michael Biehn
met Michael Biehn, Jennifer Blanc en Ryan Honey

Annie's (Jennifer Blanc) leven is in gevaar nadat ze getuige is geweest van de gruwelijke verkrachting en moord op haar beste vriendin. Op de vlucht voor de twee aanvallers struikelt ze over Kyle (Michael Biehn), een kluizenaar die in de bossen leeft. Kyle vindt de stilte van het bos geruststellend. De robuuste en knappe eenling blijft bewust ver weg van de beschaving totdat een klop op de deur zijn eenzame leven verandert in een chaos.

avatar van glimmerman2000
Heerlijke Thriller, waarbij je niet al teveel bij na hoeft te denken...Ook wel eens lekker toch:)

Als eerste wil ik even zeggen: ''Wat ben ik jaloers op zijn ''cabin in the woods'';)...Al woon in zelf ook vrij dicht tegen het bos aan, maar een huis midden in het bos...HEERLIJK!

De sfeer in de film zat dus wel goed, en ook de spanning was redelijk aanwezig....Het einde werd nog even leuk, aangezien er een verassende twist aan de film zat!

Leuke ''simpele'' thriller, met een vlot verhaaltje

avatar van Shaky
Film die op alle fronten de plank mis slaat. Het zeer zwakke acteerwerk stoort niet eens zo erg. Vooral het flinter dunne verhaaltje dat vol met fouten en onlogisch heden zit, wekt irritaties op. De film is erg kort en daardoor wel uit te zitten, maar spannend wordt het nergens.

avatar van K. V.
Deze eens bekeken, maar vond het allemaal niet zo bijzonder. Het acteerwerk was niet zo bijzonder en bestond uit B-acteurs.
Ook het verhaal was niet zo uitzonderlijk. Wel redelijk wat vrijscènes, maar het thrillergedeelte viel wel wat tegen.
Allemaal niet zo bijzonder, gelukkig viel de speelduur goed mee.