• 8.603.075 stemmen

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot InSight

"Fear what you see."

Kaitlyn, een eerste-hulp verpleegkundige, buigt zich over een jong slachtoffer van een steekpartij. Hierdoor wordt ze per ongeluk geëlektrocuteerd door de defibrillator die wordt gebruikt in een poging om de vrouw te redden. Bijna onmiddellijk begint Kaitlyn de herinneringen van het slachtoffer te ervaren. Ze wendt zich tot haar familie, vrienden en de politie maar niemand neemt haar serieus. Ze besluit dat ze zelf moet proberen om de misdaad op te lossen of het risico te lopen dat de angstaanjagende visioenen haar eigen leven op het spel zetten. Uiteindelijk neemt ze de zaak op met de rechercheur die op de zaak zit en baant zich een weg door het verleden van het slachtoffer om de wrede waarheid te ontdekken.

image

kappeuter (crew films)

avatar van madmax1

madmax1

Dood ernstige triller die maar niet spannend wil worden.

gauke

Een ouderwetse en sfeervolle mix tussen een moordmysterie en een psychologische thriller met een vleugje spanning, dat zich als een legpuzzel ontvouwt. Helaas is er niets nieuws onder de zon (we hebben het al zo dikwijls gezien), daarom oogt de film clichématig en het tempo is wat aan de ploeterende kant. Er wordt zonder meer goed geacteerd.

avatar van Sankaman69

Sankaman69

Aardige thriller, niet meer dan dat!!

avatar van Elineloves

Elineloves

Vrij voorspelbare woensdagavond RTL4 film. Begon vrij aardig, beetje als een typische politieserie, maar al snel komt er toch een dosis drama om het hoekje kijken. Niemand gelooft haar, ze heeft een zieke moeder, ze worstelt met zichzelf en met alle vreemde gebeurtenissen.. Jammer genoeg wil het nergens echt spannend worden. Geen 'puntje van je stoel' gevoel. Geen nieuwsgierigheid die opgewekt wordt. Helaas, want het acteerwerk is bovengemiddeld voor een film als deze. Jammer dat het script zo rammelt en vrij onorigineel is. Had meer in kunnen zitten.

avatar van ladywendy

ladywendy

Elineloves schreef:

Het acteerwerk is zeker bovengemiddeld, vind het verhaal niet onorigineel alleen er had idd meer in kunnen zitten, vond het einde een beetje 'afgeraffeld' verder was het een leuke film om naar te kijken.

stinissen (crew films & series)

Elineloves schreef:

Hier kan ik met wel in vinden ondanks dat Eline en ik vaak van smaak verschillen.

avatar van henkula

henkula

de plot was naar mijn idee origineel, voorzover dat kan in een film als deze.

avatar van cees72

cees72

Goed,

ik ben een of twee keer weggezakt voor enkele momentjes (hele trage film, oogjes vielen toe), maar om eerlijk te zijn snap ik niet meer wat de werkelijkheid is in deze film en wat de droom is in deze film....Hoe dan ook geen film a la MC donald, het is een film die je langzaam moet consumeren....en misschien nog eens goed over nadenken. Zeker over het einde...

pfff...

avatar van blurp194

blurp194

Het verhaal komt over alsof halverwege het geld op was en er daarom maar een eind aan gebreid is. De sfeer komt op een of andere manier heel tv-film achtig over, en onder andere daardoor lijkt het niet echt spannend te worden. En da's op zich jammer, want de hoofdrol wordt prima gespeeld, het basisgegeven is best origineel, en in het begin lijkt het ook nog wel even spannend te worden. Maar dat komt er niet uit. Deels komt dat denk ik ook wel doordat er geen duidelijke keuze wordt gemaakt. Wat wil deze film zijn, een mysterie, een horror, een drama? Nu is het geen van allen.

avatar van joey1973

joey1973

Onderhoudende film, die de aandacht goed weet vast te houden, vooral dankzij het goede acteerwerk. Leuk verhaal, niet super spannend of origineel, maar zeker het kijken waard.

avatar van opa-ben

opa-ben

geen slechte film, het begin is goed maar het geheel sleept zich naar het einde toe.

avatar van boemboem27

boemboem27

niet onaardig,maar ook niet meer dandat

weet goed de spanning tot het laatste moment vast te houden.

redelijk onverwacht einde,lekker tussendoortje deze film.

avatar van kampsie1

kampsie1

Had iets spannender gemogen, maar wat een goed acteerwerk. Leuke personages. Verhaal ook goed, ja een zeer leuke film dit.

avatar van nightbreed

nightbreed

5,5/10

avatar van Decec

Decec

Een redelijk drama/mysterie/thriller film...

Redelijk verhaal...

Prima acteerwerk...

Prima achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

Super mooi HD kwaliteit...

avatar van boozebelly

boozebelly

Viel me nog reuze mee...

Het verhaal is absoluut niks nieuws onder de zon vanuit filmland en voelt wat standaard aan, maar dat neemt niet weg dat deze ietwat paranormale politiethriller wel gewoon degelijk in elkaar steekt.

De voor mij totaal onbekende Natalie Zea weet de film goed te dragen en ook het overige acteerwerk is niks minder dan degelijk. Ook de spanning is nog best redelijk aanwezig.

Een film met weinig echte piekmomenten, maar tevens eentje die nooit door de ondergrens zakt.

Degelijk wegkijkertje. 3,0*

avatar van Clapboy

Clapboy

Spannend en sfeervol met een goed mysterieus verhaal.