Tales from the Crapper (2004)

Komedie / Horror

geregisseerd door Gabriel Friedman, Chad Ferrin, Dave Paiko, Brian Spitz en Lloyd Kaufman
met Lloyd Kaufman, James Gunn en Elizabeth Johnson

De Crap Keeper vertelt twee ongelofelijke verhalen: In het eerste verhaal moordt een buitenaards wezen zich door diverse striptenten en vindt in een politieagente, die nog een persoonlijke rekening te vereffenen heeft, een volwaardige tegenstandster. In het tweede verhaal organiseren drie studenten een stripparty maar vermoeden niet dat de strippers vampiers zijn.

dominion
Is dit ook een Troma productie.

avatar van movie acteurs
Had er geen positieve dingen over gehoord.

Trailer .
Deze lijkt me geweldig.

erik1677
1 ster voor het vele vrouwelijke schoon/bloot
En af en toe wat leuke gore.
Maar verders een matig filmpje.

Al moet ik zeggen dat de rukkende opa in de stripclub wel hilarisch is.
Maar daarna moddert de film eigenlijk maar aan.
Heel jammer, want had best wel wat kunnen wezen.

avatar van Corcicus
Vreselijk slecht en goedkoop. Ik ben die pis en kak humor van Troma eigenlijk meer dan beu. Aanvankelijk lijkt dat allemaal grappig tot je je realiseert dat dit humor is uit de derde kleuterklas en aan de audiovisuele kwaliteit te zien, zou je nog kunnen denken dat het hele project effectief van iemands zakgeld is betaald.

Corcicus schreef:
Ik ben die pis en kak humor van Troma eigenlijk meer dan beu.

Ik kan er eigenlijk maar niet genoeg van krijgen

erik1677
heheheheh normaal rules Troma behoorlijk.

avatar van PEN15
Ik heb hem halverwege toch maar afgezet, ik zit geregeld met een facepalm de film te pauzeren, maar dat moment waarin Lloyd coughman (in verwilderd wild west engels, net zoals michael horse (Herz)) grappig probeert te doen door te vertellen hoe je je eigen film maakt,

nou nou wat een ironie...

was de spreekwoordelijke druppel die het emmertje deed overlopen. Kon ik het hem maar vertellen hoe je een echte eigen film maakt, niet op deze manier in ieder geval. Het ging gewoon helemaal nergens meer over, zo uiterst zielig om Julie Strain zo te kakken gezet zien worden. Het is niet alleen enorm trauma-cheap.. ik bedoel Troma..maar ook nog eens vergezeld met de kinderachtigste edit-technieken en gefilmd in de goedkoopste verre township districten met lege parkeerplaatsen en waarschijnlijk ook Kaufman zijn eigen koffiekamer. Heb medelijden om de bedenker van Toxic Avenger als een gieter af te zien gaan met een parodie op Tales from the crypt die geen hout snijdt.

avatar van Donkerwoud
Negentig minuten lang siliconenborsten en scheetjes, en dat is niet eens overdreven. De cast bestaat vrijwel in zijn geheel uit strippers en lelijke mannen (en Lloyd Kaufman zelf). Het levert een wansmakelijk gedrochtje op dat bij vlagen zijn grappige vondsten heeft, maar het heeft totaal niet het sympathieke of het creatieve van zoveel andere titels uit de Troma-stal. Een inwisselbare softporno, zonder ook maar de pretentie om iets leuks uit het materiaal te halen. Schijnbaar heeft Lloyd Kauffman bewust twee waardeloze films achter elkaar geplaatst, omdat het materiaal er nu eenmaal was en Troma er toch wel mee weg komt. Als het de bedoeling was om de slechtste film ooit te maken, dan komt het in de buurt.