Savage Beach (1989)

Actie

geregisseerd door Andy Sidaris
met Dona Speir, Hope Marie Carlton en John Aprea

Narcotica-agenten Donna en Taryn, werkzaam op Hawaï, krijgen na een succesvolle opdracht de missie om een pakket met vaccinatie naar het Knox-eiland, tevens gouddepot, te brengen. Op hetzelfde moment zijn echter een aantal criminelen van plan om de goudvoorraad van het Knox-eiland te stelen.

avatar van stephan73
Zoals ik al reeds in mijn recensie voor Hard Ticket To Hawaii vermelde, is dit weer een film dit barstens vol staat met Babes, Boobs and Bullets. Iets waar niets mis mee is, maar waar een boel MM bezoekers liever lage cijfers aan geven. Jammer, want Andy Sidaris is wat mij betreft een genie! Zoals Russ Meyer het deed met komedie, slaagt Sidaris erin on seks met actie te mengen. De acteerprestaties en dialogen zijn van het niveau So Bad It's Good en de actie is overdreven (nee, niet over de top).
Savage Beach is behoorlijk rommelig, omdat diverse groepen aan bod komen die achter hetzelfde aanzitten, waardoor het leukste gedeelte (het volgen van de chicks with guns) naar de achtergrond wordt geduwd. De twee blondines weten van wanten en zien er ook nog eens appetijtelijk uit!

Ik kan deze film niet lager dan een 3,5 geven, want dit is zo'n film die gewoon een goede voldoende verdient.

avatar van Phantasm
Leuke aktiefilm die lekker wegkijkt.

Eén van de laatste films (op deze film komt trouwens 9 jaar later een vervolg welke beter is) welke ik heb gezien van regisseur Andy Sidaris. Het verhaal is uiteraard niet hoogstaand maar wel best te doen. De kracht van de Andy Sidaris blijft natuurlijk de ietwat onnozele actie gepaard met veel rondborstige vrouwen (ik vond de roodharige Lisa London wel een fraaie verschijning). Van dat laatste is de film uiteraard voorzien en dit keer speelt zelfs adult ster Teri Weigel een rol. Daar waar haar gaatjes in deze film worden gespaard is dat bij haar adult films wel effen anders In deze film lijkt het er wel een beetje op dat Andy Sidaris wat meer de nadruk wilde leggen op het verhaal want het blootgehalte ligt niet al te hoog en dat is natuurlijk geen goede zaak.

Ik moet wel zeggen dat na het zien van veel films van Andy Sidaris "Molokai Cargo" en hun vliegtuigje met de code N99786 een begrip voor me zijn geworden