The Three Investigators and the Secret of Skeleton Island (2007)

Alternatieve titel: Die Drei ??? - Das Geheimnis der Geisterinsel

Duitsland / Zuid-Afrika
Avontuur

geregisseerd door Florian Baxmeyer
met Chancellor Miller, Nick Price en Cameron Monaghan

Een nieuwe triomf voor de drie amateur-detectives heeft hen veel krachten gekost. Terug op het hoofdkantoor, op de schroothoop van oom Titus in het Zuid-Californische Rocky Beach gekomen, besluiten "De Drie" dat ze toch aan een vakantie toe zijn. Het komt hen goed uit dat Peters vader, Al Shaw, hen heeft uitgenodigd hem te vergezellen naar Zuid-Afrika om Kaap de Goede Hoop te bezoeken, of beter gezegd: om naar een spookeiland voor de Zuid-Afrikaanse kust te gaan, waar hij samen met de rijke erfgename Miss Wilbur een pretpark aan het bouwen is. Dit aanbod laten "De Drie" niet schieten: op naar Zuid-Afrika!

avatar van Phantasm
Erg geslaagde, vermakelijke, vlotte jeugdfilm. Kijkt lekker weg, heb me er prima mee vermaakt. Ook mooie plaatjes.

Mooie en leuke jeugdfilm.
Het geheel heeft veel weg van een Bond-film voor de jeugd inclusief love story.
Vooral ook de soundtrack leek op een typische Bond sound en bijgevolg ook wel heel goed.
Ik vond dit wel een geslaagde film.

avatar van love_xxx
Vermakelijk voor één namiddag dan.
2,5*=5/10