Babs (2000)

Nederland
Muziek / Komedie

geregisseerd door Irma Achten
met Brigitte Kaandorp, Victor Löw en Michel van Dousselaere

Babs, een moeder van 35, wordt verliefd op de nachtclubeigenaar Juan Carlos. Hun geluk blijkt van korte duur als Juan verdacht wordt van moord. Tot overmaat van ramp wordt Babs ontvoerd.

Er wordt vreemd gestemd op deze film. Kan er iemand iets vertellen over deze film, aangezien die vanavond op TV komt.

avatar van jassonn
Weet alleen dat de film slecht ontvangen is destijds.

avatar van Flipman
Ik vond de film wel leuk ! Lang geleden dat ik hem heb gezien, en ja, het was af en toe wat onsamenhangend, maar daardoor was de film ook meteen minder voorspelbaar. Misschien vind ik hem nu een stuk minder, kan best. Maar voorlopig geef ik de film een drie en 'n half.

robertus65
Wat een vreselijk slechte en vervelende film is dit. Ik kan echt niks geen positiefs vinden in deze film. Een van de slechtste Nederlandse films ooit.

avatar van LvdK
En toch wil ik 'm heel graag zien! Maar nergens te vinden...

avatar van Dries666
Idd, iemand soms idee waar deze te vinden is?

avatar van Dries666
Is te vinden op VHS, maar enkel in cinematheek in Nederland:

Babs in videotheek

Ben ik dus niets mee... Ik blijf zoeken. Op internet alleszinds niet te vinden. Op dvd nooit uitgebracht, enkel VHS. Als ik hem ooit ergens op de kop kan tikken...
Iemand die hem kwijt wil, ik wil hem graag!