Cougars Inc. (2011)

Komedie / Drama

geregisseerd door K. Asher Levin
met Kyle Gallner, Sarah Hyland en James Belushi

We ontmoeten Sam Lowell (Kyle Gallner). Vriend, geliefde, student, leraar...en eigenaar van zijn eigen escortservice. Samen met zijn "moeders kleine helpers" leert Sam over liefde en het leven in een generatie waar de kinderen te snel opgroeien en hun ouders wanhopig proberen om jong te blijven.

grappige film, niks meer niks minder met een mooie rol voor Belushi

Film begon erg leuk, grappig, maar na een half uur werd het wat minder saai. Toch zeker de moeite waard om te kijken.

avatar van tal1b
wel ok voor tussendoor, aardig gespeeld door james belushi. Enige wat stoorde was z'n kapsel.

avatar van RickZ
Komedie over studenten met milfs, niet zo leuk allemaal, een simpel verhaaltje. Grappig detail is dat sex met Denise Richards geld oplevert in deze film. Prima acteerwerk door James Belushi. Overall net geen voldoende.

avatar van tal1b
denise richards ziet er helaas niet meer uit..

avatar van RickZ
tal1b schreef:
denise richards ziet er helaas niet meer uit..

yep, maar als je er geld voor krijgt laat je haar niet links liggen denk ik...

avatar van tal1b
neu dat niet, maar ze moet wel flink wat flappen neerleggen

avatar van Elineloves
Onlangs heb ik met mijn vriend Jennifer's Body gekeken, waar ik toch stiekem onder de indruk was van de gothic/emo jongen. Eenmaal Cougars Inc aangezet, en wie zag ik.. juist! Gothicboy! Laat ik hem voor het gemak maar even bij zijn daadwerkelijke naam noemen, Kyle Gallner. Die jongen heeft iets wat mij ontzettend aantrekt, dus toen ik zag dat hij een hoofdrolspeler was, was ik stiekem al een beetje verkocht.

James Belushi speelde ook zeer vermakelijk, goeie kop heeft die vent ook. Vond de acteurs en actrices sowieso wel fijn, zeker toen 'Haley' van Modern Family plots in beeld verscheen. Sarah én Kyle, dat moet wel goed zijn. Het verhaal zelf heeft weinig om het lijf maar wanneer je door het acteerwerk meegesleept wordt maakt het eigenlijk niet meer uit dat het verhaal een beetje teleurstelt.

Aardig.

Een cougar is een oudere vrouw die regelmatig clubs bezoekt om te 'scoren' met een veel jongere man. Qua titel zet deze holle coming of age film je op een dwaalspoor omdat het niet om deze vrouwen gaat, noch primair over seks, hoewel de regisseur daar wel pogingen toe doet. De film mist (ver)binding, de hoofdpersonen worden niet geïntroduceerd, de relatie niet omschreven, kent geen onywikkeling, het is wat een rommeltje, net of het niet afgemaakt is.

avatar van vph1272qm
mooie slot scene in kamer van belushi.

avatar van henkula
Denise Richards staat hier als eerste, ik heb haar weinig gezien in de film. dan moet Kyle Gallner de hoofdrol speler zijn. wat was die knul slecht opgemaakt, hij zag er uit als een geest, zoals ze het heel vroeger in b&w films deden. het verhaal is verder nogal belachelijk.

avatar van Petina
Een stafief, een statief is het enige wat ik vraag!
Die film ga ik niet eens meer kijken want ik zit me nu al te ergeren.
Ben ik de enige die hier over valt???

Meneer Bungel
Petina, kijk eens bij de film Ober (user Carl; 10-9-11 / 16:14)...

Ik kan me er ook wel eens aan ergeren, maar dat verschilt per film. Deze film lijkt me sowieso niet interessant.

Wat begon als een slechte komedie, ontaarde halverwege de film in een nog slechter drama. Hoofdrol speler Kyle ziet er uit als een bleke malloot en gaat wat mij betreft op alle fronten de mist in. Niet mijn acteur. Denise Richard die als lokkertje wordt gebruikt op de hoes, is helemaal geen lokkertje meer tegenwoordig en acteert zeer ondermaats. Heeft ook een kleine rol trouwens. James Belushi is wel oke, en heeft ook een redelijke grote rol. Die dochter van hem in de film is weer heel erg naar.
De film over het algemeen vliegt wat van hot naar her en weet niet echt waar het heen wil. Karakters worden nauwelijks uitgewerkt, en hebben weinig tot geen identiteit.
Dit alles komt allemaal samen in 1 verschrikkelijk zoetsappig einde waarbij James B's karakter toch ook de plank zeer mis slaat. Een walgelijk happy ending. Deze film kun je met een gerust hart overslaan. Ik had zelf gehoopt op een flauwe, slechte, komedie a la american pie. Maar zelfs dat was het niet.

1,5 ster. Ik zie ze nog wel slechter natuurlijk, en James Belushi was leuk om weer eens te zien.

Petina schreef:
Een stafief, een statief is het enige wat ik vraag!
Die film ga ik niet eens meer kijken want ik zit me nu al te ergeren.
Ben ik de enige die hier over valt???

Nu je het zegt, vooral in het begin was het een op golven deinend schip. Blijkbaar was ik er later in de film meer aan gewend.

Het leek mij een leuke film toen ik de beschrijving hier las. Helaas viel hij me vies tegen. Ik vond de manier van filmen, in dagboek vorm, afleidend en niet leuk. Het verhaal kwam hierdoor niet echt goed tot zijn recht naar mijn mening. 1,5 ster en dat is echt de top wat mij betreft..

avatar van DjFrankie
Inderdaad niet al te best, maar gelukkig ben je na 75 minuten weer klaar hiermee.

Elineloves schreef:

Aardig.

Ik begrijp wat je bedoelt en heb dat meer acteurs uit Veronica Mars. Toen deze geweldige serie stopte zie je de voormalige cast in gastrollen of flauwe comedy's Kyle Gallner, Christen Belle en Jason Dohring. Ze verdienen veel beter.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Redelijk filmpje, vooral in het begin behoorlijk rommelig en tegen het einde aan te snel afgeraffeld.
Het positieve is de speelduur en de nog redelijke acteerprestaties, het is vermakelijk en kijk baar maar daarmee is veel gezegd.

avatar van Boenga
Stel je voor, jaren '70-'80, nog geen internet in de meeste huiskamers. Dàn was dit voor nogal wat pubers allicht een fijne film geweest: seks staat centraal, en er is behoorlijk wat bloot te zien.

Waarom iemand in deze tijden hier naar kijkt, is me een raadsel. Er valt niks te lachen - het verhaal in z'n geheel is niet grappig, en ook niets tussendoor dat ook maar een glimlach op m'n lippen deed verschijnen; niks spanning; medeleven/inleven: no way; heel bedenkelijk acteerwerk van vooral de hoofdrolspeler;...

Bovenaan op deze pagina zag ik ook 'drama' staan; dàt was dan toch even lachen...