Ed (1996)

1,84

Komedie / Familie

geregisseerd door Bill Couturié
met Matt LeBlanc, Doren Fein en Jack Warden

Jack 'Deuce' Cooper is een verlegen en onzekere pitcher bij een grote honkbalclub. Daarom laat manager Chubb de mascotte van de club, de chimpansee Ed bij hem achter, in de hoop dat Jack dan beter gaat honkballen. Niemand heeft echter voorspeld dat daar problemen van zouden komen...

16 BERICHTEN1 MENING
avatar van narva77
geplaatst: 20 november 2002, 18:49 uur [permalink]
Allemaal kijken dit komische wanprodukt πŸ˜‰

geplaatst: 20 november 2002, 22:23 uur [permalink]
Ik zie een aap ! Ik dacht dat er een sprekend paard in zat ?

geplaatst: 20 november 2002, 22:27 uur [permalink]
πŸ˜„

GerwinF
geplaatst: 21 november 2002, 11:22 uur [permalink]
Ik heb zowieso een hekel aan films waarin Bijvoorbeeld Een aap honkbal speelt of een hond basketbal. (er zijn er meer, maar kan kan ik effe niet opnoemen).

avatar van BoordAppel
geplaatst: 21 november 2002, 12:59 uur [permalink]
Toch ook wel erg dat je met het geven van een 1,5 het gemiddelde flink opkrikt πŸ™‚

geplaatst: 11 september 2005, 03:16 uur [permalink]
Not that bad. Bij vlagen toch best grappig. 2*

avatar van SuperSideSwipe
geplaatst: 22 oktober 2005, 23:50 uur [permalink]
Het zal weer eens niet van mij komen om een film die 1.30 gemiddeld staat toch de moeite waard te vinden.

Ik vond het een leuke komedie, ik vind LeBlanc zowizo een goed komisch acteur.

Vond dit gewoon een leuke komedie.

avatar van JJ_D
geplaatst: 28 juni 2006, 16:21 uur [permalink]
Zwak, maar wat had ik anders kunnen verwachten van de (volgens IMDb) 37ste slechtste film ooit? Een door en door slechte film, maar dat is 'Ed' niet. Hij is oersaai en ontzettend ongrappig, maar slecht? Neen, er wordt niet onaardig in geacteerd en conventioneler gefilmd kon bijna niet. Bill Couturié heeft dus zijn huiswerk gemaakt, en moesten de scenaristen nu ook nog eens degelijk geschoold zijn dan was 'Ed' een gewone slechte film geweest. Maar als ik deze 'komedie' aanschouw zonder 1 keer te lachen, dan kan je wel van een miskleun spreken, denk ik. Die 23% op IMDb vind ik eerder onverdiend, dat plaatsje in de lijst der grootste filmflaters al helemaal (, al heb ik nog geen andere film uit de befaamde 'bottom 100'-lijst gezien).
'Ed' dus bekeken uit filmische noodzaak (> "Ken uw klassiekers!", en dus ook de minst goede"), en ja: ik stond zowaar verrast dat deze film geen 30% weet te vergaren op IMDb.

avatar van stowa
geplaatst: 26 augustus 2006, 11:53 uur [permalink]
zo slecht was de film niet...
af en toe grappig en LeBlanc is wel een goede komische acteur dus...
De aap irriteerde me op momenten wel...

avatar van kimberlyVD
geplaatst: 13 januari 2008, 18:08 uur [permalink]
Ik vind deze film helemaal niet zo slecht! Ik vind hem zelfs goed... Toffe acteur... toffe aap... ik kan zo'n films wel waarderen ja...
Een 3,5 van mij !

desteven007
geplaatst: 20 februari 2008, 16:55 uur [permalink]
Ik kan de film E.T maar niet vinden, op moviemeter.

avatar van JJ_D
geplaatst: 21 februari 2008, 19:36 uur [permalink]
desteven007 schreef:
Ik kan de film E.T maar niet vinden, op moviemeter.

πŸ˜• Staat er nochtans gewoon op...

avatar van jumpstylemovie
geplaatst: 6 juni 2009, 16:34 uur [permalink]
Wat een laag gemiddelde zeg! Ik heb me ontzettend goed vermaakt. Ed is cool al is het soms wel een beetje goed te zien dat hij nep is. Verder had Matt LeBlanc een leuke rol.

geplaatst: 12 september 2009, 18:11 uur [permalink]
hallo waar kan ik die leuke film van ed dan downloaden .

gr henry

avatar van Sasja

geplaatst: 12 september 2009, 20:11 uur [permalink]
henry1975 schreef:
hallo waar kan ik die leuke film van ed dan downloaden .

gr henry

ik denk niet dat je zoiets zou vragen hier. Deze site/dit forum is om te discusseren over films ed. niet om films van te downloaden

avatar van movie acteurs
geplaatst: 28 juli 2010, 22:16 uur [permalink]
Vind de waardering toch wel onterecht. Zeker geen topper maar het was best een redelijk leuke film. Het blijft toch knap hoe zo'n beest getraind is. Dat blijft erg knap en leuk om te zien. Vooral deze aap was best geweldig πŸ˜„. 2,5.